Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen raskaustesti?

Vierailija
16.11.2018 |

Tiedän että näitä aloituksia on monta, mutta olen aivan hädissäni, pelkään olevani raskaana. Menkat myöhässä ja tein varmuuden vuoksi rfsu:n varhain tehtävän testin.
Näettekö tässä toisenkin hailakan viivan vai olenko vain vainoharhainen?

https://aijaa.com/HekXTo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä millään näe kahta viivaa.

Vierailija
2/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita toinen kuva eri valossa. Vähän näen jotain mut en oo varma! Ja oon raskaustestiexpertti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laita toinen kuva eri valossa. Vähän näen jotain mut en oo varma! Ja oon raskaustestiexpertti :D

Ehdin jo paniikissa kaivamaan liuskan tuolta muovin sisältä jotta näkisin paremmin ja koko hökötys tuhoutui D: Tuo siis ainoa kuva valitettavasti. Ei kai auta muu kuin odottaa ja tehdä uusi testi muutaman päivän kuluttua.

Vierailija
4/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailakka haamu.

Vierailija
5/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä viiva. Haalea on mutta on kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa kaksi viivaa. Toinen hailakka, mutta jos teet saman testin (uudesta pakkauksesta tietenkin) vaikka viikon kuluttua uudelleen niin se viiva on sitten tummempi. Tommonen haamukuva on ihan normaalia kun raskaus on ihan alussa. 

Vierailija
7/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIinä näkyy toisen viivan kohdalla vähän alaalla viivaa. Mutta joskus niihin voi tulla tuollainen ilman raskauttakin.

Vierailija
8/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Olen vasta 20-vuotias ja tämä on todellinen shokki, en tiedä mitä tehdä jos todella olen raskaana.

Poikaystävän kanssa seurusteltu yli 2 vuotta mutta en tunne vielä olevani valmis kantamaan vastuuta muusta kuin itsestäni :(

En tiedä uskallanko edes miehelleni sanoa kun viiva on noin hailakka, en tiedä miten hän reagoi ja mitä jos tämä onkin vain väärä hälytys.

Anteeksi avautumiseni, olen vain hieman paniikissa tällä hetkellä eikä ole oikein ketään kelle kehtaisi puhua asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme