Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missäköhän minun kutsuni sinne Linnan juhliin viipyy?

Mies 37v
16.11.2018 |

Vai syrjiikö se Sauli Niinistökin minua teidän kaikkien muiden vainoajien kanssa ja jättää minut kutsumatta sinne vain siksi, että olen yleisesti kaikkien vainon ja vihan uhri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että olet keski-ikäistyvä valkoinen lihaa syövä heteromies. Ei taida olla kuule asiaa niihin pippaloihin.

Vierailija
2/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Missäköhän minun kutsuni sinne Linnan juhliin viipyy?

Se tuli meille, mutta käytin sitä syttöpaperina, kun oli lämmityspäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään sinne kutsua tule saamaan. Oletko tehnyt jotain merkittävää vuoden aikana, tai tavannut henkilökohtaisesti Saulia tai Jenniä? Oletko kansanedustaja ? Diplomaatti? Jonkun uskontokunnan edustaja? Ison yhtiön pääjohtaja? Ay- liikkeen johtoa? Pankin pääjohtaja?

Jos ei mitään näistä, miksi odotat kutsua?

Vierailija
4/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään sinne kutsua tule saamaan. Oletko tehnyt jotain merkittävää vuoden aikana, tai tavannut henkilökohtaisesti Saulia tai Jenniä? Oletko kansanedustaja ? Diplomaatti? Jonkun uskontokunnan edustaja? Ison yhtiön pääjohtaja? Ay- liikkeen johtoa? Pankin pääjohtaja?

Jos ei mitään näistä, miksi odotat kutsua?

Minä olen Aaro-vauvan oikea isä ja sekä Sauli että Jenni tietävät sen molemmat hyvin.

Vierailija
5/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain laitonta niin ne tulee ihan sinipukuisten kanssa hakemaan sinne.

Vierailija
6/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi puvusta, kampauksesta. Ahdasta. Seisomista. On niitä mukavampiakin juhlia, ettei kannata hinkua sinne. Vietän ja kunnioitan itsenäisyyttä mieluusti toisaalla.