Missäköhän minun kutsuni sinne Linnan juhliin viipyy?
Vai syrjiikö se Sauli Niinistökin minua teidän kaikkien muiden vainoajien kanssa ja jättää minut kutsumatta sinne vain siksi, että olen yleisesti kaikkien vainon ja vihan uhri?
Kommentit (6)
Mies 37v kirjoitti:
Missäköhän minun kutsuni sinne Linnan juhliin viipyy?
Se tuli meille, mutta käytin sitä syttöpaperina, kun oli lämmityspäivä.
No en minäkään sinne kutsua tule saamaan. Oletko tehnyt jotain merkittävää vuoden aikana, tai tavannut henkilökohtaisesti Saulia tai Jenniä? Oletko kansanedustaja ? Diplomaatti? Jonkun uskontokunnan edustaja? Ison yhtiön pääjohtaja? Ay- liikkeen johtoa? Pankin pääjohtaja?
Jos ei mitään näistä, miksi odotat kutsua?
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään sinne kutsua tule saamaan. Oletko tehnyt jotain merkittävää vuoden aikana, tai tavannut henkilökohtaisesti Saulia tai Jenniä? Oletko kansanedustaja ? Diplomaatti? Jonkun uskontokunnan edustaja? Ison yhtiön pääjohtaja? Ay- liikkeen johtoa? Pankin pääjohtaja?
Jos ei mitään näistä, miksi odotat kutsua?
Minä olen Aaro-vauvan oikea isä ja sekä Sauli että Jenni tietävät sen molemmat hyvin.
Tee jotain laitonta niin ne tulee ihan sinipukuisten kanssa hakemaan sinne.
Stressi puvusta, kampauksesta. Ahdasta. Seisomista. On niitä mukavampiakin juhlia, ettei kannata hinkua sinne. Vietän ja kunnioitan itsenäisyyttä mieluusti toisaalla.
Vaikuttaa siltä että olet keski-ikäistyvä valkoinen lihaa syövä heteromies. Ei taida olla kuule asiaa niihin pippaloihin.