En sitten osallistu illan pikkujouluihin, kun ei ole mitään kivaa vaatetta :(
Paskaa, kauppihinkaan en ehdi ja koska elämä vienyt mehut ja voimat niin aiemminkaan ehtinyt. Huokaus :(
Kommentit (20)
Yhdyn edelliseen! Kuvaile vähän mitä kaapissasi olisi, niin voidaan yhdessä miettiä, mitä niistä voisit laittaa päälle.
Höpsistä pussiin! Sekaan vaan vaikkei seisoiskaan. Itse olen kanssa joskus hössöttänyt vaatteista, mutta loppujen lopuksi ei niihin tule kiinnitettyä huomiota itse juhlissa, ei omiin eikä muiden vaatteisiin. Kyllä kaapistasi jotain puhdasta päällepantavaa löytyy. Hauskaa iltaa! :)
Soita siskolle tai kaverille ja pyydä jotakin lainaksi.
Edellinen täällä vielä: millä paikkakunnalla asut ja minkä kokoinen noin suurinpiirtein olet?
Ilman muuta lähdet pikkujouluihin!
Jos on (yksivärinen) kiva mekko tai hame+paita, niin näyttävästi koruja niin bile-vermeet on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen täällä vielä: millä paikkakunnalla asut ja minkä kokoinen noin suurinpiirtein olet?
ööö... mitä väliä?
Periaatteessa rytkyjä olisi, jopa juhlavampaakin, mutta ei nyt iske. Haluaisin jotakin kimaltavaa, naama ei hohda niin hohtais edes vaate. Kiedon kai hopeisen joulukuusen nauhan ympärilleni, kele!
Mekkoa tai hametta en laita, yhdet ihan uudet mustat Vilan housut olisi ja jopa korolliset mustat nahkanilkkurit a'la kotimaa mutta se yläosa...
Ap
Pese hiukset ja kuivaa ne pöyheäksi, meikkaa huolella (jos se on sun juttu - pakko ei ole) ja lisää hieman tuoksua.
Hyvä suunnitelma. Musta t-paita ja koristepunosta kaulaan.
Juot sitten itsesi kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa rytkyjä olisi, jopa juhlavampaakin, mutta ei nyt iske. Haluaisin jotakin kimaltavaa, naama ei hohda niin hohtais edes vaate. Kiedon kai hopeisen joulukuusen nauhan ympärilleni, kele!
Mekkoa tai hametta en laita, yhdet ihan uudet mustat Vilan housut olisi ja jopa korolliset mustat nahkanilkkurit a'la kotimaa mutta se yläosa...Ap
Tuo on jo hyvä alku :) Mites valkoinen paitapusero ja muutama nappi auki (ei liikaa, mutta sillain sopivasti), suuret korvakorut ja rannekoru.
Mun keinoni jokaiseen juhlaan on juhlava meikki ja laitetut hiukset. Ne tekee oikeesti todella paljon vaikka asu olisi tylsempi. Ja korvakorut! Korolliset nilkkurit on kans ns idioottivarma asun parantaja.
Hyvä päätös, ap! Pikkujoulut ovat tosi rasittavia tilaisuuksia. Jäät hyvillä mielin kotiin ja käperryt sohvalle jonkun hyvän kirjan kanssa. Paljon kivempi perjantai-ilta niin!
Tuolla asenteella ei kannata lähteäkään.
No et sitten mene. Voi tätä uusavuttomuutta...
Monesta vaatteesta saa kivan kun vaan leikkaa kaula-aukkoa isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Monesta vaatteesta saa kivan kun vaan leikkaa kaula-aukkoa isommaksi.
dääm! miksen ole itse keksinyt tätä. diy-muotia. villapaidastakin saa sexyn off-shoulder paidan kun saksii kauluksen ja olkapäät veke. eiku.
Ei siellä kukaan sinun vaatteita katsele, sinun seuraasi siellä kaivataan jos olet mukava ihminen. Kaikesta sitä voikin ongelman tehdä.
Kerro mitä sinulla on, niin mietitään yhdessä :)
j