Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies haluaa ostaa nahkaliivin

Vierailija
14.11.2018 |

Otsikossa asia. Miten mä saan estettyä sen hankinnan? :D Hyvät neuvot on tarpeen, mä annan kyllä miehen pukeutua ihan oman makunsa mukaan muuten mutta tuo nahkaliivi on liikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske liittyä kerhoon niin ei tartte ite ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi vielä pahempi, liivin kaupanpäällisinä tulisi muita nahkaliivimiehiä. Nyt meinaa onneksi ihan tunnuksetonta liiviä... Ei voi mitään, musta ne vaan näyttää kamalilta. Prätkäkerhojen tunnuksina ymmärrän ne mutta muuten en.

Vierailija
4/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ne kerhot antaa liivit ilmatteeksi? Muistaakseni mm kun saat bandidoksen täysvärit, niin joudut maksamaan liiveistä about 3000€.

Vierailija
5/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa asia. Miten mä saan estettyä sen hankinnan? :D Hyvät neuvot on tarpeen, mä annan kyllä miehen pukeutua ihan oman makunsa mukaan muuten mutta tuo nahkaliivi on liikaa.

Onko ruma mopo jo hankittu?

Vierailija
6/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se hommaa nahkahousutkin ja rupeaa käymään gay-kapakoissa.

Vierailija
7/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äiti vai puoliso hänelle? Jollet siedä häntä sellaisena kuin hän on, lienee parempi erota. Toisen tasavertaisen ihmisen muokkaaminen omaksi fantasiaihanteekseen on yleensä ottaen tuhoontuomittu idea. Pitkäjänteisemmin ajateltuna tossuttaminenkin toimii varsin harvoin. Kun kerran rajoitat, se alkaa helposti toistua, mutta miehelle tämä kaikki kertyy kyllä henkiseksi painolastiksi suhdettanne rasittamaan. Jonain päivänä se purkautuu sitten kapinointina, ehkä jollain paljon ikävämmällä tavalla kuin tyylitön pukeutuminen. 

Vierailija
8/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, homo on ja se on sinun syytäsi. Mitä olet mennyt tekemään.

Vierailija
9/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti nahkastringit.

Vaihdetaanko miehiä?

Vierailija
10/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko äiti vai puoliso hänelle? Jollet siedä häntä sellaisena kuin hän on, lienee parempi erota. Toisen tasavertaisen ihmisen muokkaaminen omaksi fantasiaihanteekseen on yleensä ottaen tuhoontuomittu idea. Pitkäjänteisemmin ajateltuna tossuttaminenkin toimii varsin harvoin. Kun kerran rajoitat, se alkaa helposti toistua, mutta miehelle tämä kaikki kertyy kyllä henkiseksi painolastiksi suhdettanne rasittamaan. Jonain päivänä se purkautuu sitten kapinointina, ehkä jollain paljon ikävämmällä tavalla kuin tyylitön pukeutuminen. 

Jestas. Nahkaliivin vihaaminen on yhtä kuin etten hyväksy miestä sellaisena kuin hän on. :D Normaali av-kommentti toki.

Sä kannustat miestäsi vaikka hän pukeutuisi kuin Juhani Tamminen kisapäivinä? Saa mies toki liivinsä ostaa, mä vaan en sitä liiviä haluaisi katsella.

Toiselle kysyjälle tiedoksi, mopo on ollut jo vuosia. Se ei haittaa, mulla on oma nätti mopo.

Vierailija
11/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, mie voin myydä siun miehelles hyvät silkkiliivit. Kaupanpääl tulee taskukello, aika rientää kello ei.

Vierailija
12/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää moisesta, siihen vielä kapea nahkasolmio ja amisviikset...

Vierailija
13/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se hommaa nahkahousutkin ja rupeaa käymään gay-kapakoissa.

Puhumattakaan nahkakoppalakista.

Olisi kannattanut olla valppaana silloin, kun mies osti Tom of Finland -lakanat.

Vierailija
14/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä näytän tämän keskustelun sille, pääsee toteamaan että monella tulee gay-vibat siitä liivistä. :D

Vierailija
15/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on 5kympin villitys. Mä ainakin miellän nahkaliivin iäkkäämmän miehen vaatteeksi. Ei niitä nuorilla näe.

Vierailija
16/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on 5kympin villitys. Mä ainakin miellän nahkaliivin iäkkäämmän miehen vaatteeksi. Ei niitä nuorilla näe.

Kolmessakympissä vasta menee. :/

Vierailija
17/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä se meinaa sitä liiviä pitää, jos sinua niin häiritsee? Kai voit pyytää häntä pukeutumaan esim. anoppilaan vähän nätimmin, mutta en ihan ymmärrä miten sinua häiritsee miehesi pukeutuminen omissa touhuissaan.

Vierailija
18/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa ostaa rahkasiivilän. Sanohan sinä miten estän moisen?

Vierailija
19/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä se meinaa sitä liiviä pitää, jos sinua niin häiritsee? Kai voit pyytää häntä pukeutumaan esim. anoppilaan vähän nätimmin, mutta en ihan ymmärrä miten sinua häiritsee miehesi pukeutuminen omissa touhuissaan.

Tapahtumissa, kun käydään ulkona syömässä, baari-iltoina, muuten vaan kun kuljeskellaan...

(Vähän nyt puolihuumorilla heitin tän aloituksen, halusin nähdä miten nopeasti mut tuomitaan kotinatsiksi. Ei mennyt kauaa.)

Vierailija
20/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jopa harkitsin tuota kauhuskenariota omalle kohdalle, kunnes spontaani oksennusrefleksi keskeytti vinoutuneen vision. Ehdoton EI!

JSSAP!