Löysin pesutuvasta kuivumassa olleita pyykkejä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatteita olet itse jättämässä sinne (koko, väri, malli), mikä on osoite ja pääseekö kuivaushuoneeseen ilman avainta? Tokihan olet valmis itse omia kuivamaan jättämiäsi luovuttamaan vastaavasti muille...
Kotona kuivaan kyllä vaatteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatteita olet itse jättämässä sinne (koko, väri, malli), mikä on osoite ja pääseekö kuivaushuoneeseen ilman avainta? Tokihan olet valmis itse omia kuivamaan jättämiäsi luovuttamaan vastaavasti muille...
Löysin kotisi, saanko pitää sen?
Ja mitä rosmo ylipäänsä teit kuivaushuoneessa jos kotona kerran vaatteesi kuivaat?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on hirveästi autoja, saankohan pitää ne.
Tietysti saat! Minä kävin eilen lenkillä pitkin kotikaupunkiani ja ette uskokaan, että kuinka monta taloa löytin. Ihanaa, nyt saan vaikka valita, että missä minäkin yönä nukun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin kotisi, saanko pitää sen?
Ja mitä rosmo ylipäänsä teit kuivaushuoneessa jos kotona kerran vaatteesi kuivaat?
Pesin vain vaatteeni. Eihän pesutuvassa kuivata pyykkejä. Sitä vartenhan on kuivaustuvat. Tätäkö muka et tiennyt?
Löysin kellarikomeron pakastimesta puoliksi sulaneita vauvoja. Saanko pitää ne?