¤¤¤¤KESÄHAASTE, vko 19¤¤¤¤
Heipsuli vei! EN ollut näkevinäni tälle viikolle vielä pinoa, joten ajattelinpas kerrankin aloittaa.
Hiukkasen on mennyt herkuttelun puolelle...nää lämpimät ilmat on nyt sekoittanut mun pään ihan täysin ja jäätelöä ja muuta hyvää on tullut popsittua aika paljon... Liikunta on jäänyt taas vähemmälle vaikka muuten on kyllä tullut oltua ulkona melkein koko ajan. Ikävä kun säätiedotus lupailee kylmenevää!!!!!
Huomenna on taas totuuden hetki, eli puntarille meno... ei kyllä hirveesti taida miinusta tulla!!! No mut huomenna sitten näemme tulokset!
Moi!
Kommentit (14)
Yllätys oli suuri, kun äsken vaa' alle seisoin! Sain lukemaksi 66,2kg! Mikä tarkoittaa sitä, että viimeviikkoon pudotusta tullut huimat 1,6kg. Olen ihan ihmeissäni, tosin olen yrittänyt syödä mahdollisimman vähän, joten voiko se vaikuttaa noin hurjasti. Ehkä viimeviikolla olin jotenkin turvoksissa kun silloin tuli vähän plussaa, ja nyt näkyy oikea kahden viikon pudotus. Enpä tiedä, mutta tuo lukema kyllä kelpaa!!!
Hauskaa, Suklaanukka, että sullakin putos paino kivasti vaikka et mielestäsi " kunnolla" ollut syönytkään! =)
Mites muiden viikko on mahtanut mennä??
Eli tässä mun luvut;
163cm 71,5 (79)/ 66,2 / 65
unihiekat silmissä (ja vissiin suklaisia unia nähnyt) kun väänsin susta hetkeksi sukkanukka suklaanukan!!! ;D
Sori,
T;Dimex
Alkuunsa onnittelut dimex ja sukkanukka, hienoja tuloksia teillä. Itsellä painonpudotus etenee hitaasti mutta varmasti.. =) Eli liikkunut olen ' ihan sikana' ja syönyt omasta mielestä vähemmän ja terveellisemmin, mitä nyt muutama siideri meni kauniina kesäpäivinä, nekin nyt light:ia, eli parannus siinäkin. Noh, nyt on kauhea into liikkua ja koko ajan pitäisi olla menossa, eli kyllä se siitä. Viikkopudostus siis -200g kuitenkin.
168 / 82 / (86,6) / 81,2 / alle 70 -->
Mites muilla?? Kesä lähestyy, mutta tavoitteeseen matkaa, ainakin minulla.. Kai jatketaan kesälläkin pinoutumista niiden kanssa joilla tavoite vielä kaukana =)
Kauniita kesäpäiviä ja liikkumisen iloa!!
Ei se mitään vaikka vähä välillä silmät harittaa =DDD
Itseasiassa mietinkin jo tuossa et suklaanukka olis ollutkin paljon parempi nimimerkki kuin nykyinen!!!! Ainakin osuvampi!!! =DDD
Kovaa tulosta olet sitten alkanut tekemään kun noin paljon olet saanut painoa pois!!!!
Ja olihan muillakin pudotusta, joten eteenpäin leidit!!!
Olipas teillä taas hyviä tuloksia! Varsinkin Dimexillä! Niin se bikinikuntoisuus lähestyy... ;)
Itse olen kyllä nyt ihan ihmeissäni... Mennyt viikko meni mielestäni ihan hyvin, tuli liikuttua ja syötyä terveellisesti ja kohtuullisesti, joten ajattelin kun tänään puntarille astuin, että on varmaan taas vähän vähemmän kuin viimeviikolla. Vaan eipä ollutkaan, vaan näytti 83 (?!) eli 2,5kg enemmän kuin viimeviikolla ?!? Monta kertaa kävin ja aina sama homma. Nyt olen kyllä tullut siihen tulokseen, että tuo aataminaikainen vaaka saa lentää mäelle ja marssin kauppaan ostamaan uuden! Eihän tuo voi pitää paikkaansa =( Menkatkin on kyllä taas tulossa varmaan viikon sisällä, mutta ei kait senkään nuin paljoo pitäis vaikuttaa...
No, sit iloisempiin juttuihin =) Meillä olisi sitten viikonloppuna pikkumiehen 1v-bileet! Kyllä on vuosi mennyt äkkiä. Eipä tuo vauvalta enää tunnu ku kävellä porhaltaa joka mahdolliseen (ja mahdottomaan) paikkaan. Henriikka, eikös teilläkin ollut 1v-juhlat tällä viikolla? ONNEA TEIJÄN NEITILLE!!
Nyt kakkupohjaa tekemään ja iltapäivällä taas ulkoilemaan (ollaan muuten pyöräilykin aloitettu, kivaa on), ollut niin kauan aikaa ihania ilmoja, et miten kauan ne voi jatkua... =)
Niin ja ne tulokset, joihin kyllä nyt todella varauksella suhtautuisin...
176/82(90)/83?/75
P.S. Ilmanmuuta jatketaan pinoutumista, jotka ei ehdi kesään mennessä tavoitteeseensa päästä (tai jotka siitä vielä lisää haluavat pudottaa tai muuten vaan notkua mukana =D) Vai mitä?
Nyt näytti jo paljon paremmalta, 1,1 kg miinusta. Viime viikosta meinasin jo taas luovuttaa, kun vappu sun muut sekotti täysin kuviot. Nyt vain on pysyttävä tässä, eikä jojoilua!
Mä olen tosi huono juomaan vettä. Olen kuullut, että se auttaisi laihdutuksessa. Kuinka suuri merkitys sillä oikeastaan onkaan? Kertokaapas omia kokemuksianne. Jos vaikka saisin niistä lisää puhtia " hörppimiseen" .
175/88,4/(92)/87,3/<80
Jenni
Onnittelut teille kaikille jotka olette hienosti pudottaneet painoanne.
Tosi upeeta.
Itsellä ei niin upeesti joskaan ei nyt niin huonostikaan. Paino aivan sama kuin viime viikollakin. Hyvä niin.
167/73(75)/69/62-65
Kesä lähenee kovaa vauhtia ja vaikka paino ei ihan niissä lukemissa vielä olisikaan niin kyllä minä ainakin jatkan pinoutumista.
Vedestä kyseltiin. Kyllä se on hyvä juoda ja paljon vettä. Ei kuitenkaan liikaa. Nälän tunne on usein janoa ja minä ainakin olen ottanut tavaksi ennen ruokailua juoda ison n. puoli litraa mukillisen raikasta vettä. Ei mahdu ruokaa niin paljon ja kyllä se aineenvaihdunnan kannalta ainakin minulle on hyvä.
Aurinkoista päivän jatkoa.
Kannattaa sitä vettä juoda, varsinkin ennen syömistä niin tulee " täydempi" olo ennen ruokailua, ei tule syötyä niin paljoa. Ja toki jos paljon juo vettä, aineenvaihdunta on vilkkaampaa. Itse koitan juoda paljon vettä, aina vaan kun muistan. Alussa (siis kun aloitin laihdutuksen) tuli kyllä juotua enemmän, nyt huomaan että pitäisi muistaa enempi juoda, varsinkin kun ilmatkin lämpenee niin olis kiva jos muistais ottaa vaunuihin vaikka kävelyn ajaksi mukaan vesipullon että ottais siitä sitten kun alkaa janon tunne vaivata.
Ja Kieppulille, mars matkaan ja ostamaan uutta vaakaa, eihän siitä tule mitään kun ei tiedä paljon paino putoo! =) Sillä vaa' alla on iso merkitys että on kunnollinen, kun tarkkaan näkee 100g tarkkuudella tuloksen, niin siitä saa uutta puhtia tähän urakkaan!
Eiköhän me pinoilla niin kauan kun porukka tässä sinnittelee, tavoitteeseen päässeet voivat jäädä tsemppaamaan muita ja tarkkailemaan omia painojaan että saavutetut tuloksen pysyvät!
Vaihteeksi tämä rouva hieman positiivisemmalla mielellä mukana. Pääsin nyt eroon tuosta ylöspäin suuntautumisesta ja matka kohti tavoitetta on jälleen alkanut :-) Viikkopudotusta -500g! Se on meikäläisen vaan vedettävä tosi tiukka linja että paino putoaa, tollaisella terveellisellä syömisellä se kyllä pysyy, mutta putoaa liian hitaasti.
Olen siis arkiaamuisin jälleen kahvilinjalla, lounaaksi pari leipää, teetä ja jugurttia, välipalaksi joskus hedelmä ja sitten normaalia kotiruokaa päivälliseksi ja kohtuudella. Joskus iltaisin syön hedelmän tai jugurttia. Viikonloppuisin syön aamupalan ja ehkä muutenkin vähän enemmän, mutta en täysin heittäydy halujeni vietäväksi ;-)
Hieno homma tyttöset, painoa putoaa kokoajan (paljonkohan olisi yhteispudotus :-) Ja Kieppuli; osta nyt jo uusi vaaka, tostahan saa vaan vatsahaavan :-)
81,9/78,5/70
Aurinkoista kesän odottelua!
Eilen oli työpäivä enkä illallakaan kerennyt nettiin.Alotin 2pv viikossa työt ja kummasti sekin tuo enemmän kiirrettä tähän elämään.
Kieppuli,onnea teidänki pikkumiehelle.Meidän tyty tulee tänään vuoden joten kakkua on tiedossa pariksi päiväksi.
Paino junnaa samassa.Mun vaaka on vähän samanlainen kuin kieppulin mut miten sitä ei mukamas henno tällä suurella kodinhoitotuella hankkia.No jospa talouspuoli vähän helpottaa kun käy vähän töissä.Mummo hoitaa tytöt niin en menetä kodinhoitotukea.
Nyt täytyy lähteä leikkipuistoon!!Munkin mielestä on kiva että pysytään porukassa kesän yli.
171/71(69,5)/67/63
Meidän tytölle oli laskettu aika toi 11.5, mutta harmittavasti se viivytteli vielä melkein pari viikkoo pidemmälle,,,ja äiti tykkäs..=D Että synttäreitä juhlitaan pian meilläkin!!! Se on vaan ainainen ongelma ett mitä leipoo kun aina tuntuis olevan samat kakut ja pullat...
Toivottavasti ei sit jää päälle synttärifiilikset ettei sit viikko tolkulla syö herkkuja päivät pitkät =)
Nythän riittää synttäreitä!Mä ratkaisin leipomisongelman tilaamalla kakun pitopalvelusta ja paistamalla raakapakasteita.Kun ei oo leipurinlahjoja luotu.
Nyt on lähdettävä tarkistamaan ettei leipomukset pala.Ja illalla sitten tiedossa täytekakkua ja pizzapiiraita,apua!!
Täällä on mennyt viikko hienosti, painoa oli pudonnut 1,1kg! Tosin viimeviikolla oli tullut 400grammaa plussaa (veikkaan nesteitä, oli taas " se" aika kuukaudesta ;). Nyt on lähtenyt yhteensä 4,5 kiloa ja aina vaan paremmalta alkaa tuntumaan. Tavoitteeseen on tosin vielä matkaa, mutta kyllä se joskus on kohdallaan. Eipä tässä muuta, lähden tästä sohvalle köllimään ja herkuttelemaan fetasalaatilla ja jädeannoksella =).
ja mitat on
66/ 65,4 / 64,9 / 63,9 / 62,7 / 62,2 / 62,6 /61,5 ---> 55/54
Eli käväisin tuossa puntarilla pika pikaa ja yllätys yllätys
Paino onkin pudonnut hieman!!!!!
Eli saldo -400g, vaikka olen syönyt suklaata aika monena päivänä ja sipsiä ja salmiakkia ja vaaleaa leipää.....
Kummallista...
Niin, enkä ole edes liikkunut laihdutusmielessä, vaan lasten kanssa vaan ulkoillut pihalla ja puistossa.
Liekö se elimistö sitten ollut säästöliekillä... Tiedä häntä.
Mutta lukemat siis
158cm/69.8/71.5/67.1/65->