Miten lepytän kissani? On suuttunut, kun Dreamies- pussi on tyhjä ja unohdin ostaa uusia?
On ollut tapana antaa sille joka aamu ja ilta sieltä parit namit. Pyytää niitä itse aina:(
Kommentit (12)
Pyydä siltä anteeksi. Juttele. ❤️
Kissanvihaajat häipykää täältä!!!
Nosta kissa pöydälle. Keskustele hänen kanssaan ja selitä ettei mami ole erehtymätön. Tarpeen vaatiessa nosta kissa kuiskaajan pöydälle.
Anna sille kinkkua, juustoa tai voita herkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kinkku ja juusto kokeiltu, ei huoli. Jospa voita kokeilen sitten...kerron kohta, kelpaako. Kannattaako se antaa kylmänä vai sulattaa? ap.
Piruako täällä notkut. Kun olet kissan palvelijaksi ruvennut, niin hyppykengässä kauppaan herkkuja hakemaan.
Ei ole totta! Tämä olisi voinut olla mun kirjoittama teksti! 😀 Kyllä tulee paska fiilis kun on unohtanut ostaa uuden pussin ja toinen katsoo surkeana vieressä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kinkku ja juusto kokeiltu, ei huoli. Jospa voita kokeilen sitten...kerron kohta, kelpaako. Kannattaako se antaa kylmänä vai sulattaa? ap.
Minun kissa nuolee sen leipäpalan päältä. Mutta ei paljon ettei kissa liho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe vaan sovinnolla kauppaan ostoksille, koska unohdit - ainakin kai joku huoltsikka myy tähänkin aikaan kissanruokaa.
Tai sitten jos asut lähellä Kaaren Prismaa, on kauppa aina auki.
Vierailija kirjoitti:
Piruako täällä notkut. Kun olet kissan palvelijaksi ruvennut, niin hyppykengässä kauppaan herkkuja hakemaan.
Kaupat on jo kiinni täälläpäin valitettavasti. Menen nyt laittamaan voita lautaselle ja katson miten käy. ap.
Ei se voita huolinut ainakaan vielä.... Huomenaamulla heti kauppaan sitten. Kissat on ihania<3. ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei se voita huolinut ainakaan vielä.... Huomenaamulla heti kauppaan sitten. Kissat on ihania<3. ap.
No onhan ne, mutta on tuo oikeasti jo aika sairasta.
Mikä hullu kissanvihaaja täällä on?