Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksisitkö minulle uuden ammatin?

Vierailija
11.11.2018 |

Olen koulutukseltani aineenopettaja, mutta aineillani saa huonosti töitä. Aiemmin kokeilin myös jatkaa opintojani ja tein hetken väikkäriä, mutta en saanut enää rahoitusta surkealle tutkimukselleni.

Mitä voisin tehdä? Olen valmis opiskelemaan uuden ammatin, tosin en yliopistossa. Opo-opintoihin kokeilen hakea, mutta sinne on vaikea päästä eli jokin varasuunnitelma. Muutama rajoite: matemaattisia taipumuksia minulla ei ole sitten yhtään ja esim.vaatekauppaan tai muuhun "kulutuskeskeiseen" paikkaan en haluaisi töihin.

Onko paikalla alanvaihtajia? Kerro oma tarinasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ilmaise ollenkaan onko esim. palkkatasolla väliä. Onhan niitä, terveydenhoitoalalla jonkun verran vaihtoehtoja esimerkiksi.

Vierailija
2/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuleee pankkiryöstäjä ja apteeekkiryöstäjä ja kemisti.

Vierailija
4/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkalla ei kauheasti väliä. Olen tottunut tulemaan toimeen niukalla budjetilla.

Ap

Vierailija
5/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vttu jaksa kuunnella tollasta piipitystä.

Vierailija
6/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajaksi?

Miksei, eipä aineenopettajakaan osaa suomea.

Vierailija
7/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että jos teet uuden yliopistotutkinnon niin teet vaan maisterin , et kandia ? Eli menee vähemmän aikaa kuin tekisit esim AMK tutkinnon nyt ( jos ei oteta jotain tiettyjä aloja huomioon , kuten logopedia tai lääkäri ) .

Toki jos meet amikseen niin varmaan nopein reitti . Mut mua ainakin turhauttaisi hirveesti maisterina mennä amikseen .

Sosiaalityöntekijä ? Sosionomi ? sun aiemmalla tutkinnolla opiskeluaika melko sama molempiin joten toki sosiaalityöntekijä kannattavampi . Erityisopettaja ? Näissä hyvä työllisyys ja aiemmat opintosi tukevat osaamista .

Vierailija
8/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntineuvottelija/edustaja tai ihan #ucking puhelinmyyjät.fi näitä duuneja on kaikkialla.