Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun taas huomenna on maanantai

ei edes sarkasmia
11.11.2018 |

ja pääsee töihin sorvin ääreen tienaamaan veroeuroja ihanien kollegojen kanssa. Sunnuntait eivät ahdista yhtään, ja aina sitä odottaa häntä heiluen että tulisipa jo taas maanantai.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa. Oon masentuneena maannut sängyssä koko viikonlopun. En edes ole jaksanut käydä suihkussa. Tänään täytyy pakottaa itseni pesulle, että kehtaa mennä töihin.. en vaan jaksais tätä elämää.

N25

Vierailija
2/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa. Oon masentuneena maannut sängyssä koko viikonlopun. En edes ole jaksanut käydä suihkussa. Tänään täytyy pakottaa itseni pesulle, että kehtaa mennä töihin.. en vaan jaksais tätä elämää.

N25

Voi toista... :/

Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Piti lukea kahteen kertaan tämä viesti että olenko mä jo vastannut tähän ketjuun. Kohta tosiaan raahauduttava suihkuun, viimeksi käynyt torstaina. Luojan kiitos töissä ei tarvitse puhua kenellekkään ja torstaina psykiatri jos saisi jotain muutosta lääkitykseen sillä tämä nykyinen ei ainakaan toimi.

Vierailija
4/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jo perjantai

Vierailija
5/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eri nastaa.

Vierailija
6/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maanantai ahdista, mutta tänään ahdisti mennä aamulla töihin.

Vierailija
7/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes sarkasmia kirjoitti:

ja pääsee töihin sorvin ääreen tienaamaan veroeuroja ihanien kollegojen kanssa. Sunnuntait eivät ahdista yhtään, ja aina sitä odottaa häntä heiluen että tulisipa jo taas maanantai.

Moneltako maanantaina alkaa ratsastustunnit? Pääset töihin häntä heiluen...

Vierailija
8/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään haluta lähteä orjaksi huomenna mutta kait se on mentävä. Maanantait on muutenkin masentavia päivä. Ehkä käy tuuri ja jään esim. auton alle.

Vierailija
9/9 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes sarkasmia kirjoitti:

"Häntä heiluen" ihanasti kuvattu innostuneisuutta 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän