Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte sen, että rakkaus

Vierailija
10.11.2018 |

Kestää vain korkeintaan 3-4 vuotta ja intohimo jopa vain noin 6kk?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei oo ''ioketa rakkauta'  vaan feikki rakkauta 

iokea rakkaus kestää ikuisesti 

Vierailija
2/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin ihmettelen. Kun lapsia ei enää halua kukaan kun ne tekee elämästä niin ankeaa. Mutta eihän se rakkauskaan ja varsinkaan intohimo ihmistä takuuvarmasti onnelliseksi tee. Vaikeeta tulee välillä olemaan. Jos ei mitään hankalaa elämässään kestä, ei kannata hankkia lemmikkejä, asuntoa, autoa, mökkiä, lapsia tai parisuhdetta. Matkustaminenkin on riski ja työpaikalla voi tulla stressi ja paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Sen noin kaksi vuotta kestävän kemiallisen aivomyrskyn jälkeen rakkaus voi yhä jatkua. Se vain muuttaa hieman muotoaan ja tasoittuu omaan uomaansa.

Vierailija
4/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli. Just herännyt hormonihöyrystä siihen että mies oli valehteleva väkivaltainen sovinisti mutta voi hallelujaa että pari vuotta pantiin kuin kanit... harmi ettei se voi säilyä.

Vierailija
5/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää vain korkeintaan 3-4 vuotta ja intohimo jopa vain noin 6kk?

Olen ollut yli 10 vuotta parisuhteessa ja koen tänä aikana rakkauden syventyneen. Olen edelleen aivan hulluna puolisooni!

Vierailija
6/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kaikille  käy  noin. Kas kun rakkautta voi vaalia.

Oletpa sinä ennakkoluulojesi ja mutun vanki.

Vierailija
7/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kestää, kun eihän se ole alkuunkaan totta. Se alun huumaantuminen, rakastuminen on lyhytaikaista, mutta rakkaus voi olla elinikäistä. Ainakin meillä riittänyt tähän mennessä 18 vuodeksi, ja olenpa tässä välissä ehtinyt ihan rakastuakin uudelleen puolisooni.

Vierailija
8/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 vuotta suhteessa ja en ole huomannut intohimon laantumista.

Vierailija
9/9 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v. yhdessä ja juuri hiljattain mies kertoi minulle rakastavansa minua syvästi. Myös minä rakastan häntä ehdoitta ja lujasti. Eihän sellaista alun huumaa kukaan jatkuvasti kestäisi, se vie liikaa energiaa.

Ajan kanssa rakkaus muuttaa muotoaan, syvenee ja muuttuu ystävyydeksi ja yhteiseen hiileen puhaltamiseksi. Se myös antaa tilaa kasvaa ja muuttua ihmisenä, kukaan ei ole nuori ikuisesti. Näillä mennään toivottavasti kunnes kuolema meidät erottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän