Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut! Yks kaveri pahoitti mielensä

Vierailija
10.11.2018 |

Vietimme eilen pikkujouluja ystävien kesken. Joukossa oli yksi nainen kylläkin, kenen kanssa en hirveästi nykyään pidä yhteyttä. No, olimme sopineet, että kaikki ostaa max 10€ lahjan ystävälle. Arvottiin, kuka ostaa lahjan kellekin ja minulle sattui tuo kaveri, kenen kanssa en juurikaan pidä yhteyttä. Minun siis piti ostaa hänelle lahja. No, itsekseni päätin, että en sitä hänelle osta, koska välimme eivät ole hirveän hyvät jos vertaa millainen suhde minulla on muihin ystäviin. No, kun tuli ilta ja lahjoja jaettiin ja tuo kaveri jäi ilman, niin hän nosti kamalan metelin! En tietenkään paljastanut kellekään, kenelle minun olisi pitänyt lahja ostaa. Hän huusi ja lähti ovet paukkuen ulos itkien ja huusi, että olemme törkeitä häntä kohtaan! Tietysti siinä vaiheessa muut rupesivat miettimään, kuka voisi olla kyseessä , mutta kukaan ei asiaa sen kummemmin jaksanut selvittää.
Ei harmita yhtään valitettavasti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisen pikkujoulut menossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikääkin löytyy varmaan teiltä kaikilta jo ainakin melkeen 6v? Etenkin aloittajalta, sikäli mikäli tässä jutussa on totta edes höysteeksi.

Vierailija
4/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa ja ääliömäistä toimintaa - sinulta, oi provooja.

Vierailija
5/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin olet kyllä ilkeä ihminen, tiesitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä