Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flippaisko naiset jos eivät pääse sisustamaan miehen kotia

Vierailija
10.11.2018 |

Johon muuttavat asumaan? Kuten Eerika epäili Ilta-Sanomien jutussa monen naisen kokevan.
Minä en, olen ollut kaukosuhteissa, enkä kokenut mitään tarvetta ruveta muuttelemaan jotain toisen kodissa. Toki jos asuisin, saattaisin muuttaa esim.astioiden paikkoja kaapissa, jos ne olisivat huonoja. Mutta varsinainen sisustaminen ei kyllä kiinnostaisi, eikä huonekalujen siirtely tms. Pystyn elämään niissä puitteissa mitkä ovat olemassa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies muutti minun kotiini ja sisusti sen. Nyt meillä on kaunis koti, minun aikanani tämä oli ylisuuri "poikamiesboxi".

Vierailija
2/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mehen koti on ok niin en todellakaan näkisi vaivaa vaan nauttisin hänen hyvästä tyylistään. Näinkin on käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies muutti minun kotiini ja sisusti sen. Nyt meillä on kaunis koti, minun aikanani tämä oli ylisuuri "poikamiesboxi".

Minä lemppasin vastaavanlaisen miekkosen. Halusi päästä sisustamaan ja näperämään MINUN KOTIANI. Tämä ei selvästikkään ymmärtänyt että se on MINUN KOTINI.

Vierailija
4/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tämä tyypillinen vastaväite, todennäköisesti ei edes totta, mutta sanottava aina kun naisista puhutaan yleisesti jotain. Sehän on pakko todeta heti vääräksi vaikka keksityllä argumentilla, jotta naisia ei voi yleistää millään lailla. Ei pelkästään tämä keskustelu, vaan joka ikinen. Ei väliä miten järjettömän epätodennäköistä että näin on tapahtunut, kyllä se kirjoitetaan. Esim. "meillä mies siivoaa ja kokkaa ja imettää kun minä menne tukkimetsään päiväksi" tms. schaissea.

Vierailija
5/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies muutti luokseni ja halusi vaikuttaa sisustukseen. Elin kuulemma liian karusti. No olivathan ne huonekalut rumia ja osa tavaroista pahvilastikoissa...

Varmasti luonnollista kummallekin sukupuolelke haluta tuntea elävänsä edes jonkin verran itse muokkaamassaan ympäristössä. Se ei ole vain naisten juttu siis. Jo 11 v poikani on kiinnostunut sisustsmaan omaa huonettaan ja hänen kaverinsa sisustavat omia huoneitaan.

Vierailija
6/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tämä tyypillinen vastaväite, todennäköisesti ei edes totta, mutta sanottava aina kun naisista puhutaan yleisesti jotain. Sehän on pakko todeta heti vääräksi vaikka keksityllä argumentilla, jotta naisia ei voi yleistää millään lailla. Ei pelkästään tämä keskustelu, vaan joka ikinen. Ei väliä miten järjettömän epätodennäköistä että näin on tapahtunut, kyllä se kirjoitetaan. Esim. "meillä mies siivoaa ja kokkaa ja imettää kun minä menne tukkimetsään päiväksi" tms. schaissea.

Kultaseni, en minä väittänyt, ettei tuo yleistys voisi olla paikkansa pitävä, vaan ihan neutraalisti kerroin kuinka se meillä meni. Lisäksi, jos jonkun vastaus ei sovi omaan agendaasi, ei se tarkoita sitä, että vastaus olisi keksitty.

Vierailija
7/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole flipannut siitä, että mies halusi olohuoneeseen 55" television ja kotiteatterin. Tiedän useamman naisen, joka on flipannut asiasta.

Vierailija
8/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen haluaa sisustaa miehen kotia, mutta jos kotiin muuttaa myös se nainen, niin eihän se enää ole miehen koti, vaan molempien. Ja tottakai molempien pitää silloin voida sisustaa se omiin tarpeisiinsa sopivaksi. Ja tällä tarkoitetaan sekä olon mukavaksi tekeviä värejä ja muotoja että esim harrastuksiin ja työhön tarvittavia juttuja. Pitää olla molemmille vaatekaappi, pitää olla tarpeeksi iso kenkäteline kahdelle, pitää olla tilaa säilyttää myös naisen polkupyörää ja jos nainen tekee töitä läppärillä, pitää olla pöytä, jossa sitä voi säilyttää ja duunia tehdä. Jos toinen soittaa jotain instrumenttia, sille pitää olla paikka.

Mopemmilla puolisoilla on todennäköisesti myös historiaa, jota he haluavat kuljettaa mukanaan. Minulla on esimerkiksi arvotauluja, jotka mielelläni laitan näkyviin missä hyvänsä asunkin.

Ihmiset eivät luovu menneisyydestään, harrasteistaa, työstään ja suvustaan vaikka ryhtyvät parisuhteisiin ja kun he muuttavat, he eivät mene hotelliin eivätkä toisen taludenhoitajaksi, vaan tuovat mukanaan menneisyytensä, harrasteensa, työnsä ja sukunsa.

Vierailija
9/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flippaisi jos en pääsisi sisustamaan miehen kotia, mutta "flippaisin" jos en pääsisi sisustamaan yhteistä kotia. Onneksi meille on sattunut sen verran mukava yhtälö että mies vaan tykkää kun laittelen paikkoja ja keksii kivoja toteutuksia silloin kun itselläni loppuu taidot. En pystyisi asumaan miehen kanssa jota ärsyttäisi mieltymykseni pesänrakennukseen. Taidan siis olla tällainen perinteinen sipistelystä nauttiva nainen.

Vierailija
10/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, meillä mies halusi sisustaa kotimme baariksi. Ja sisusti. Ajanoloon on kyllä olutmainokset ja tikkataulut häipyneet, onneksi. 

Vierailija
11/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehen kotia sisustanut, mutta siinä vaiheessa kun minä muutin tänne, tästä tuli myös minun kotini, meidän yhteinen kotimme. Miestäni ei juurikaan sisustus kiinnosta, joten suurimmaksi osaksi mennään minun makuni mukaan. Jos miestä kiinnostaisi, niin tottakai oltaisiin sisustettu yhdessä ja nytkin kyllä suuremmat hankinnat on mietitty yhdessä molempia miellyttäviksi.

Vierailija
12/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johon muuttavat asumaan? Kuten Eerika epäili Ilta-Sanomien jutussa monen naisen kokevan.

Minä en, olen ollut kaukosuhteissa, enkä kokenut mitään tarvetta ruveta muuttelemaan jotain toisen kodissa. Toki jos asuisin, saattaisin muuttaa esim.astioiden paikkoja kaapissa, jos ne olisivat huonoja. Mutta varsinainen sisustaminen ei kyllä kiinnostaisi, eikä huonekalujen siirtely tms. Pystyn elämään niissä puitteissa mitkä ovat olemassa.

Samapa sisustamiselle, mutta että mennään omin päin muuttelemaan niinkin isoa arkeen vaikuttavaa asiaa kuin astioiden paikkaa?

Vierailija
13/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai te olette poikapari? No ei kai siinä.

Vierailija
14/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lemppasin vastaavanlaisen miekkosen. Halusi päästä sisustamaan ja näperämään MINUN KOTIANI. Tämä ei selvästikkään ymmärtänyt että se on MINUN KOTINI.

Tuskin tolla asenteella kukaan viihtyisi SINUN kodissasi.

Vierailija
15/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole flipannut siitä, että mies halusi olohuoneeseen 55" television ja kotiteatterin. Tiedän useamman naisen, joka on flipannut asiasta.

Onko 55" sitten liian pieni?

Vierailija
16/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh, meillä mies halusi sisustaa kotimme baariksi. Ja sisusti. Ajanoloon on kyllä olutmainokset ja tikkataulut häipyneet, onneksi. 

Siis oliko kyseessä yksiö?

Vierailija
17/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sisustanut kotinsa makunsa mukaan, samoin minä omani.

Asumme eri huusholleissa ja se on hyvä järjestely.

Vierailija
18/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, mikä tässä oli epäuskottavaa? Tiedän useamman naisen jotka asuvat kuin sikolätissä ja miehiä jotka puolestaan arvostavat siisteyttä ja viihtyisyyttä. Itse olen myös hieman tuollainen sikolättinainen. Ehkä tämä on sukupolvikysymyskin, en tiedä minkä ikäinen itse olet mutta 20-35-vuotiaiden keskuudessa ei kyllä ole mitenkään tavatonta että miehet ovat kiinostuneita sisustuksesta. Just juttelin tuttavamiehen kanssa ja hän selitti kuinka oli ostanut viherkasveja ja uuden sohvan. Mutta sinusta tuotakaan keskustelua ei varmaan tapahtunut.

Vierailija
19/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sisustanut kotinsa makunsa mukaan, samoin minä omani.

Asumme eri huusholleissa ja se on hyvä järjestely.

Oletteko te yhdessä?

Vierailija
20/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi myös minun kotini, niin kyllä haluaisin, että se näyttäisi myös siltä, että minäkin asun siellä. Tai että saisin ympäröidä itseäni sellaisilla esineillä, väreillä jne., joissa viihdyn. Ei kaikki tarvitsisi mennä oman makuni mukaan, mutta edes jollain tavalla minun pitäisi tuntea olevani kotona ja että voin itsekin vaikuttaa siihen, miten elän.

Muuten tuntuisi, niin kuin olisin kylässä koko ajan, ellei minusta olisi jälkeäkään kodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän