Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota, mutta en uskalla

Vierailija
10.11.2018 |

Tilanne on siis se: olen ollut 8 vuotta mieheni kanssa yhdessä ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. En koe enää mitään tunteita miestäni kohtaan ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Haaveilen erosta joka päivä, siitä että saan jatkaa elämääni lasteni kanssa. Mulla on entisestä elämästä myös yksi 11v lapsi, joka hakkaa päitä yhteen mieheni kanssa koko ajan ja sekin kiristää meidän välejä.

Mutta pelkään että jos eroaisimme, mieheni ei pystyisi olemaan lasten kanssa keskenään. Hän on niin hermo heikko. Jos joskus joudun tekemään iltavuoroja, saan jatkuvasti puheluja töihin, kun hänellä menee lasten kanssa hermo. Hän rakastaa lapsia ja antaa heille kaikkensa, mutta hänellä ei vaan hermot kestä yhtään mitään. Hän on nollasta sataan tulistuva tyyppi, joka myös on saanut mut kyllästymään häneen. Hän ei tee mitään, mutta hän huutaa ja kovaa. Mietin usein mitä naapuritkin ajattelee. Kun mies on töissä ja mä saan olla lasten kanssa keskenään kotona, meillä on aivan ihanaa. Huomaan oikein, kuinka painontunne rinnalta katoaa.

Mutta huoli lapsista on kova. En mä voisi koskaan päästää heitä edes viikonlopuksi isälleen. Kannattaako siis vielä odottaa vähän aikaa, että he kasvavat ja eivät käy niin paljon hermojen päälle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miestäkin kiristää tuo tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla