Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuljen sottaisissa ja risoissa vaatteissa ja lapset myös, kysyttävää?

Vierailija
10.11.2018 |

Kun täällä on ollut vaatteista puhetta ja se tuntuu nostattavan raivoa, niin nyt saa kysyä vapaasti henkilöltä joka pukeutuu ja pukee lapset boheemimmin. Mitä haluat kysyä?

Itsellä saattaa hyvin olla pikku reikä tai tahra jossakin ja samoin lapsilla. Minulla on myös vielä maidontuloa (en imetä enää), enkä aina jaksa välittää onko sellainen paita päällä josta se maitovahinko ei näy. Paitaan saattaa siis tulla märkiä läiskiä.

Minulla on yhdet liian tiukat legginsit, jotka on mukavat jalassa mutta joskus paljastavat cameltoen tai vastaavasti kirraavat takapuolesta. Näiden kanssa pyrin toki käyttämään pitkää paitaa, mutta en sitäkään aina ajattele.

Lisäksi hiki haisee ja hiuksiakaan en jaksa kammata aivan joka päivä. Laitan ne vaan kiinni.

Lempikenkiini on kulunut reiät pohjiin, mutta hyvin niillä vielä kävelee.

Tällä viikolla mies huomautti mm. että sulla on kynsien alla likaa. Naurahdin vaan että niinpä näkyy, viikonloppuna huollan kynnet, leikkaan ihan lyhyiksi ja lakkaan. Huomautti myös että tiedätköhän paljonko painat tällä hetkellä. Sanoin, että en kuule tiedä ollenkaan, aion aloittaa kuntosalille jäsenyyden ensi vuoden puolella.

Miksi stressata niin kauheasti miltä näyttää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että annat huolimattoman kuvan itsestäsi. Lapsista tuo voi poikia vielä lasun.

Miksi et käytä liivinsuojia, vaikka monta sellaista liiveihin jos maitoa valuu?

Vierailija
2/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kynsien alla likaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä liivinsuojia, mutta minulla myös ne tahtovat pettää. Myös silloin kun en imetä. Jos tästäkin nyt joku jaksaa vääntää provoa ja sanoo ettei ole mahdollista, niin kärsin prolaktiinin liikatuotannosta. Sillä minulla on prolaktinooma. Ap

Vierailija
4/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäilyromantiikkaa. Mikä siinä viehättää?

Vierailija
5/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhäilyromantiikkaa. Mikä siinä viehättää?

Vaatetta ollaan saatu tosi paljon ilmaiseksi. Kierrän melkein viikottain kirppareita. Lisäksi löytyy ihan merkkivaatettakin, eli ei kai tämä tuloista ole kiinni vaikka nuoremman kanssa olen vielä kotona. En edes ajattele asiaa, ei siinä ole mitään romantiikkaa. Ap

Vierailija
6/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sinua kun mies ottaa eron?

Nuo varovaiset viestit mielestäni kielivät siitä, että habituksesi on alkanut häiritsemään häntä.

Jossei haittaa, niin elele sitten sen näköisenä kuin haluat. Arvelen kyllä, että töihin paluu/työpaikan saaminen saattaa olla vaikeaa.

Itsekin saatan satunnaisesti näyttöä metsän peikolta, mutta perus puhtaus ja se että omien tärkeimpien ihmisten edessä pitää itsestään perushuolta on rakkautta heitä kohtaan.

Vierailija
7/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa. Vaimomatskuu. Äiti kulta.

Vierailija
8/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Amerikassa trailer parkissa?

Vierailija
9/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan turhaa lutraa puhtaita vaatteita.Käytät niin että ovat kunnolla pesun tarpeessa. Mietin vaan että miten hampaitten pesu? Hyvä rahanssäästö kun hoitaa hampaansa.

Tota cameltoe eta välillä julkkiksetkin vilauttelee,ei mikään paha juttu.Oli tosi ilahduttavaa lukea tämä sun kirjotus, ymmärrän että olis helpompaa seurata normia.Tsemppiä sulle.

Vierailija
10/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus ja resuisuus ei ole mitään boheemisuutta. Hyi.

Vierailija
11/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys. Miksi?

Vierailija
12/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kirpparilta saa kuitenkin ihan ehjiä vaatteita muutamalla eurolla ja pyykkääminen ei kyllä kauheasti vaivaa vaadi, kun vielä ostaa trikoovaatteita, ei tartte kamalasti silitellä. Vaatevaraston ei tarvitse olla iso, joten ei siihen isoa satsausta tarvitse. Olen huomannut, että lastenkaan vaatteet eivät enää mene kuumille kiville, kuten joskus 20 vuotta sitten, joten niitäkin on hyvin saatavana.