Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa sitomisleikkejä

Vierailija
09.11.2018 |

Itse vierastan kaikkea tuollaista, mutta mies haluaa kovasti. Sanoo sen juontavan juurensa lapsuuden ajoistaan, kun hänen isänsä antoi selkäsaunaa. Nauttisi kuulemma kovasti, jos saisi olla sidottuna ja täysin minun armoillani, ja tykkäisi jos antaisin piiskaa. Tuntuu vaan liian oudolta minusta...

Mitä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josset sitä halua tehdä niin silloin ei tehdä. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
2/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttelet miehen kanssa. Ei nyt kovin paha erikoisuus.

Sitten ehkä kokeilette luonnistuuko vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat piiskaa?

Vierailija
4/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkään seksissä ei tule tehdä asioita jotka eivät tunnu hyvältä.. mutta jospa tutkit hieman asiaa muutenkin ja jospa siitä löytyy jotain joka sinuakin kiihottaa, jotta voisit suoda miehellesi tämän kokemuksen. Itse olen nainen ja haluan olla se joka tulee piiskatuksi ja sidotuksi. Harrastamme mieheni kanssa näitä juttuja jos fiilis on sellainen. Itselleni se halu tulee ehkä enemmänkin siitä, että haluan välillä päästää vain irti vastuusta ja olla jonkun armoilla. Lisäksi kaipaan rangaistuksia jos koen riittämättömyyden tunnetta esim. työelämässä, ei suinkaan lapsena saadusta piiskauksesta.

Jutelkaa lisää. Ehkä yhteinen juttu löytyy.

Vierailija
5/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet pois mukavuusalueeltasi, ja kokeilet utta. Pienin askelein eteenpäin. 

En minäkään halua itseni vuoksi antaa piskaa naiselle, mutta kun hän sitä haluaa, haluaa että otan tietyn roolin, niin kyllähän minä hänen takia voin sen tehdä. Löytää siitä antoisia aspekteja, jos on avaramielinen ja haluaa toiselle hyvää.

Yksiavioinen parisuhdehan tarkoittaa, että seksiä on vain toisen kanssa. Silloin pitää mielestäni ottaa toisen toiveet huomioon, vaikka tuntuisikin oudolta. Harjoittelemalla lakkaa tuntumasta oudolta.