Sillä lailla...
Kuinka moni teistä mammoista ajattelee näin, kuten nimimerkki The Äiti kirjoitti IS:n kommentteihin brittien TTK-kilpailijan saamasta varoituksesta: "Videonpätkässä näyttää tämä tanssinopettaja sekoavan rytmissä. Kaikilla ei vaan kemiat pelaa, ehkä nuori nainen ja vanha mies ei ole hyvä yhdistelmä. Pitäisi olla luonteikkaampi nainen tanssiparina. Sellainen, joka vastaa kiroiluun kiroilulla, ja pistä ukon järjestykseen."
Siis mitä vttua? Jos teitä on paljonkin, niin nyt herätys...ja luoja meitä muita teiltä ja lapsiltanne varjelkoon...käsittämätöntä, kuinka aina mitätöidään kohteeksi joutuneen kokemus ja vieritetään vastuu tekijältä kokijalle! Hänen olisi ratkaistava toisen huono käytös(!) ja vieläpä niin, että alkaa itsekin käyttäytyä huonosti! Nyt ei taas löydy sanoja...
Tässä vielä juttu
https://www.is.fi/viihde/art-2000005893393.html
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt yhtään.
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Siis ette ymmärtäneet mitä? Koko aloitustako? No hupsista...ei ihme, että Suomi laahaa muiden maiden perässä...voidaan lakata tituleeraamasta meitä enää korkean osaamisen maana, jos kansan ymmärryksen taso on tätä luokkaa...viimeinen sammuttakoon valot...
Miksi pitää katsoa moista potaskaa jos se aiheuttaa ylitsepääsemättömiä tunnekuohuja...?
Tuo ukkohan on täysi hullu. Rääkkää tanssiammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää katsoa moista potaskaa jos se aiheuttaa ylitsepääsemättömiä tunnekuohuja...?
Klikkasin uutisen siksi, että olen itse kokenut paljon ala-arvoista kohtelua ja mietin, että hienoa, nytkö tekijöitäkin aletaan vihdoin vastuuttamaan teoistaan eikä aina syytetä kohteeksi joutunutta, kuten itsellekin on lähes poikkeuksetta todella epäreilusti käynyt. No, kuinkas sitten kävikään, huoh...tottakai kommenteissa keskityttiin teon vähättelyyn ja oikein _The Äiti_ nimimerkillä. Että ei tuossa nyt mitään ja johtui parin valinnasta ja tiukasti vastaan vaan jne. jne. eikä sanaakaan siitä, että _ainoa ongelma_ tässä oli, että tuo _mies käyttäytyi törkeästi_ piste! Ei ollut vika parissa tai naisen "luonteikkuudessa" tai sen puutteessa, vaan vain ja ainoastaan miehen käytöksessä. Ja luulenpa, että jos olisit itse kokenut paljon kaltoinkohtelua ymv., saattaisi sinunkin tunteesi kuohahtaa kuten normaaleilla ihmisillä tapana on. Siis näemmä muualla kuin meillä Suomessa, jossa syy on aina olosuhteissa ellei jopa uhrissa itsessään ja kaikki pitäisi niellä aina hiljaa ja kiltisti. Ja hei, tietenkin tämäkin oli minun vika eikö? Voihan ajatella, että minun olisi jo pitänyt tietää, ettei meidän vaja aäly inen metsäläiskansa tuollaiseen oikeudenmukaisuuteen ja sivistykseen pysty. Ilmiö on vaan siitäkin erikoinen, että sitten kuitenkin toisaalta huudetaan aina yksilön oman vastuun perään, mutta käytöstä ei koske. Siis wtf? No, otetaan käyttöön. Matsataan sitten aina kuka on kovin eli kuka huutaa tai kiroilee kovimmin. En ole mitään näin tyhmää taas vähään aikaan kuullutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä kahjo taas.
Niinpä. Ajattele nyt, tämä kahjo toivoo, että ihmiset käyttäytyisivät hyvin ja sivistyneesti toisiaan kohtaan! Kuinka naurettavaa! Toki täällä valkoroskan keskuudessa, pääsi unohtumaan. Siis oikeasti nyt, miten voi olla niin älykääpiö, että haukkuu kahjoksi sen joka puolustaa kaikkea fiksua ja oiekaa? Olette te kyllä melkoista porukkaa, ei voi muuta sanoa...mikä apukoululainen pitää olla, että ajattelee tämän näin päin. Ja joo, täällä _todella_ riittä kahjoja, mutta minä se en ole. Vmp xD
Siis kysymys kuuluu, että kuinka moni naisista ajattelee näin.
Kokemusperäinen vastaukseni on, että kolmasosa enemmän kuin puolet, jos jätetään anopit laskelmien ulkopuolelle ja vähennetään tästä alle kouluikäisten lasten kotiäidit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klikkasin uutisen siksi, että olen itse kokenut paljon ala-arvoista kohtelua ja mietin, että hienoa, nytkö tekijöitäkin aletaan vihdoin vastuuttamaan teoistaan eikä aina syytetä kohteeksi joutunutta, kuten itsellekin on lähes poikkeuksetta todella epäreilusti käynyt. No, kuinkas sitten kävikään, huoh...tottakai kommenteissa keskityttiin teon vähättelyyn ja oikein _The Äiti_ nimimerkillä. Että ei tuossa nyt mitään ja johtui parin valinnasta ja tiukasti vastaan vaan jne. jne. eikä sanaakaan siitä, että _ainoa ongelma_ tässä oli, että tuo _mies käyttäytyi törkeästi_ piste! Ei ollut vika parissa tai naisen "luonteikkuudessa" tai sen puutteessa, vaan vain ja ainoastaan miehen käytöksessä. Ja luulenpa, että jos olisit itse kokenut paljon kaltoinkohtelua ymv., saattaisi sinunkin tunteesi kuohahtaa kuten normaaleilla ihmisillä tapana on. Siis näemmä muualla kuin meillä Suomessa, jossa syy on aina olosuhteissa ellei jopa uhrissa itsessään ja kaikki pitäisi niellä aina hiljaa ja kiltisti. Ja hei, tietenkin tämäkin oli minun vika eikö? Voihan ajatella, että minun olisi jo pitänyt tietää, ettei meidän vaja aäly inen metsäläiskansa tuollaiseen oikeudenmukaisuuteen ja sivistykseen pysty. Ilmiö on vaan siitäkin erikoinen, että sitten kuitenkin toisaalta huudetaan aina yksilön oman vastuun perään, mutta käytöstä ei koske. Siis wtf? No, otetaan käyttöön. Matsataan sitten aina kuka on kovin eli kuka huutaa tai kiroilee kovimmin. En ole mitään näin tyhmää taas vähään aikaan kuullutkaan...
Mä niin haluaisin nähdä teidät alanuolettajat irl xD teidän rinnalla taatusti moni sketsihahmo kalpenee. Vitsi teillä saa porukalla aina hyvät naurut. Te olette juuri sitä palstan viihdeosastoa, josta fiksummat muissa medioissa puhuu, onnea... xD