Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitteko mennä pyytämättä joulupyhiksi yökylään?

Vierailija
08.11.2018 |

Siis toki ilmoittaisin asiasta. On vain tulossa yksinäinen joulu ja luulen, että siskon perhe ei tajua pyytää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siskolta, voisiko heille tulla.

Vierailija
2/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko vaihtoehtona ihan puhua asiasta? Et voi vain ilmoittaa tulevasi. Ehkä se sopii kaikille jos keskustelette, mutta et voi myöskään loukkaantua jos heille ei oteta yövieraita jouluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi mennä kenellekään pyytämättä yökylään

Vierailija
4/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle kehtaisin kyllä, muille en. Veri on vettä sakeampaa, tottakai tuollaista voi kysyä. :) Viet sitten jouluruokaa ja lahjoja mennessäsi.

Vierailija
5/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odota pyyntöjä, mutta en tietenkään jää yökylään ellei siitä ole etukäteen sovittu.

Vierailija
6/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta kysymykseen voi vastata kielteisesti. Jotenkin olisi kiva ilmoittaa vain. Jos vaikka kertoisin, että nyt kylään tulee iloinen tonttu. Siskolla on alle kouluikäiset lapset. Voisin olla siis avuksi ja iloksi.

Vierailija
7/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi.

Vierailija
8/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic: Mulle kävi kerran niin, että väärinymmärryksen johdosta menin pyytämättä yökylään. Olin kysynys voiko tulla, mutta kaveri oli ymmärtänyt sen niin että käväisen vain kahvilla. Vieraassa kaupungissa ei ollut muutakaan paikkaa, oli suhteellisen nolo tilanne. :D

Vierailija
9/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en toivoisi jouluna yövieraita. Eikö sinne siskolle voisi mennä viettämään joulua siten, että palaat yöksi omaan kotiin? Tai hotelliin yöksi, ja seuraavana päivänä taas kyläilemään jos pidemmästä joulunvietosta kyse kuin yhdestä päivästä.

Vierailija
10/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kai parhaiten tiedät, hömmelö!

Mutta en mä kyllä tuppaisi jouluna kylään enkä myöskään ilahtuisi yövieraista.

Joulurauha, perheen juhla.

Vierailija
11/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en toivoisi jouluna yövieraita. Eikö sinne siskolle voisi mennä viettämään joulua siten, että palaat yöksi omaan kotiin? Tai hotelliin yöksi, ja seuraavana päivänä taas kyläilemään jos pidemmästä joulunvietosta kyse kuin yhdestä päivästä.

Eikös joulun idea ole ihan rauhallinen yhdessäolo? :( Mielelläni olisin useamman yön.

Vierailija
12/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta kysymykseen voi vastata kielteisesti. Jotenkin olisi kiva ilmoittaa vain. Jos vaikka kertoisin, että nyt kylään tulee iloinen tonttu. Siskolla on alle kouluikäiset lapset. Voisin olla siis avuksi ja iloksi.

Siinä vaiheessa olet ärsyttävä tuppautuja. Jos kysyt ja kerrot syyn on todennäköisempää että seurasi ei pilaa kenekään suunnitelmia.

Vierailija
13/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä kysyn siskolta. Ihmettelen kyllä vähän. Eivätkö sisarukset ole enää perhettä?

Vierailija
14/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti yksinolosta omassa kodissasi. Lue hyviä kirjoja, laita itsellesi herkkuruokia, käy pitkällä kävelyllä.

Mitä vain keksit itsesi hemmotteluun! En kyllä tykkäisi että meille kukaan paukkaisi moneksi päiväksi

kyläilemään, vaikka olisi oma sisko.

Vierailija
15/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis mieluummin ängetä kysymättä kuin kysyä. Erikoinen ajatuskulku

Vierailija
16/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sukulaiseni tai ystäväni ilmoittaisi että nyt hän tulee en avaisi ovea. Jokaisella ihmisellä on rajansa eikä usein tykätä että niiden yli kävellään mielivaltaisesti.

Jos joku taas laittaisi viestin että on yksinäinen joulu tulossa kutsuisin meille mukaan juhlimaan.

Vierailija
17/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä kysyn siskolta. Ihmettelen kyllä vähän. Eivätkö sisarukset ole enää perhettä?

Aikuisina ei. Ja mistä tiedät onko sisko kotona jouluna?

Vierailija
18/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat sovitaan etukäteen

Vierailija
19/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toki ilmoittaisin asiasta. On vain tulossa yksinäinen joulu ja luulen, että siskon perhe ei tajua pyytää.

Ei se ole mikään ilmoitusluontoinen asia ap. Kyllä sun pitää kysyä isäntäväeltä sopiiko ja jos ei sovi, siihen tyydyt. Ei toisten luo tolleen vaan ängetä. Eikö sulla ole tapoja????

Ehkä se siskon perhe ei halua sua sinne. Jos haluaisivat, pyytäisivät? Kävikö mielessä?

Ota äkkilähtö etelään.

Vierailija
20/29 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joulun idea ole ihan rauhallinen yhdessäolo? :( Mielelläni olisin useamman yön.

Kyllä - mutta sillä porukalla jonka itse on valinnut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan