Miten saan mustelman pois nopeasti?
Kaaduin pyörällä viikonloppuna ja minulle tuli kauhea mustelma reiteen. Se on todella iso ja edelleen pahan näköinen, joten haluaisin päästä siitä eroon. Olen menossa ulkomaille 19.päivä ja toivoisin, että se olisi kokonaan pois siihen mennessä. Mikä auttaisi?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sahaamalla k.o raajan vex..
Olipas hassu kommentti.
Hassuun kysymykseen hassu kommentti. Vain aika auttaa ongelmaasi.
Apteekis on jokin voide ollu tuohon ikuisuuden. En muista nimeä. Käy kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Apteekis on jokin voide ollu tuohon ikuisuuden. En muista nimeä. Käy kysymys.
Kiitos, voisin käydä. Onkohan jotain kotikonsteja mustelman paranemiseen?
Oon kuullu että pakastepussi vois auttaa. En oo koskaan kokeillu, mutta kokeile sinä.
Hirudoid forte tai trombosol forte, niitä on tullut itsekin käytettyä. Nopeuttaa kyllä jonkin verran, kannattaa hankkia pian.
Raaka peruna? Eikös se auta mustelmiin vai muistanko väärin.
Trombosol Forte on sen apteekin ihmevoiteen nimi. On tarkoitettu mustelmien hoitoon, ja itsekin käytin tätä nuorempana, kun piti saada fritsut pois kaulalta mahd. nopeasti. Ei poista mustelmia hetkessä, mutta nopeuttaa selvästi poistumista. Oman kokemukseni mukaan toimii sitä tehokkaammin, mitä enemmän sitä saa lotrattua mustelman päälle ja reunojen ympärille. Tosin normimustelmahan häviää ihan itsestäänkin reilussa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Trombosol Forte on sen apteekin ihmevoiteen nimi. On tarkoitettu mustelmien hoitoon, ja itsekin käytin tätä nuorempana, kun piti saada fritsut pois kaulalta mahd. nopeasti. Ei poista mustelmia hetkessä, mutta nopeuttaa selvästi poistumista. Oman kokemukseni mukaan toimii sitä tehokkaammin, mitä enemmän sitä saa lotrattua mustelman päälle ja reunojen ympärille. Tosin normimustelmahan häviää ihan itsestäänkin reilussa viikossa.
Kiitos vastauksesta. Pitää mennä ostamaan kyseistä ihmevoidetta. Ja tämä minun mustelma on ollut lähes viikon ja edelleen todella tumma. Ja ei mikään normimustelma, kun on todella iso.
Isot mustelmat voivat olla kuulemma vaarallisia. Muistaakseni voivat infektoitua jos hyytynyttä verta on paljon. Kannattaa käydä apteekissa.
Ei siihen mikään auta,paranee kun paranee.
Laita kokonaisia maustepippureita runsaasto mustelmakohtaan ja kiedo paikalleen elmukelmulla. Mustelma häviää vuorokaudessa.
https://www.drugs.com/international/trombosol-forte.html
Oman kokemukseni mukaan mikaan ei auta paitsi aika. USAssa myydaan arnikageelia mutta ei siita mitaan nakyvaa apua ole ollut, heitin pois.
Pidä jää palaa mustelman päällä sillä lähti ainakin multa 1päivässä
Sahaamalla k.o raajan vex..