Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumasta kauniimmaksi noin viikossa?

Vierailija
08.11.2018 |

Onnistuisiko mitenkään ja mitä voisin tehdä? Saan nähdä ihastukseni tässä reilun viikon sisällä. Olen pari kiloa laihtunut tässä (ehkä noin 64kg -> 62 kg; olen siis 174 cm pitkä ja nainen siis), kävin kampaajalla ja aion käydä kasvohoidossa. Ostin uudet vaatteetkin, tosin ne olivat vain kohtalaisen nättejä - eivät mitään superhienoja.

Koetan tässä laihtua ja jumppailla kotona; ehkä menen kuntosalillekin. Olen aiemmin ollut niin allapäin, etten ole viitsinyt panostaa juurikaan ulkoiseen olemukseeni, mutta hieman olen koettanut aktivoitua siinä parin viikon sisään tässä. Mitä voisin tehdä vielä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa iloisen ja itsevarman asenteen matkaan! :) se riittäisi jo semmoisenaankin, mutta tuon kaiken lisäksi luulisi ihastuksesi lentävän perseelleen!

Vierailija
2/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä snadisti ja koruja? Iloinen mieli ja älä dieettaa liikaa, se vie energiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa iloisen ja itsevarman asenteen matkaan! :) se riittäisi jo semmoisenaankin, mutta tuon kaiken lisäksi luulisi ihastuksesi lentävän perseelleen!

Tuo on yksi hankalimmista asioista, mutta voin koettaa yrittää. Minua alkaa aina jännittää ja ujostuttaa, kun näen hänet.

Vierailija
4/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mitat

Vierailija
5/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ujostelet. Terapeuttisi on terveydenhuollon ammattilainen, joka on nähnyt jos jonkinlaista potilasta.

Vierailija
6/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta nuo pienetkin muutokset ovat aiheuttaneet sen, ettå jotkut miehet arjessani vaikuttavat aiempaa huomattavasti kiinnostuneemmilta seurastani. Alkoi kyllä ujostutta/nolostuttaa ja hieman ahdistaakin, kun havaitsin jo pientä flirttiä/kiinnostusta. Wtf. Enhän mä ole mikään suosittu tai viehättävä, eikä mun "kuulukaan" olla sellainen...miksi joku suhtautuisi kivasti ja kiinnostuneesti yhtäkkiä? Onko muka niin helppoa saada jotkut kiinnostumaan, jos vain vähän katsoo syömisiään, ostaa parit uudet vaatteet ja käy kampaajalla? Tosin en usko, että siihen oikeaan ihastukseeni niin helposti teen vaikutusta.

Vierailija
7/7 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo tehnyt paljon olemuksesi eteen, joten paineet pois. Vaikka kuinka hoitaisit itseäsi, voi yön aikana keskelle naamaa posahtaa mojova finni ja sitten surkuttelet sitä. Eli turhaat jännität. Menet sellaisena millainen olet ja luotat siihen että kaikki menee hyvin.