Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka usein aviomiehet hieroo naistensa hartioita raskaan työpäivän jälkeen?

Vierailija
08.11.2018 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
2/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hieroo noin kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, vaikka en aina jaksaisi. Yritän kaikkeni että vaimolla olisi hyvä olla, liian monta vuotta jäi kosketukset vähiin.

Vierailija
4/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon miestä panettaa.

Vierailija
5/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan yhtä usein kuin naiset hieroo miestensä hartioita.

Vierailija
6/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hieroa. Hyvä mies pitää naisestaan huolta.

Vierailija
7/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hieroo joka päivä ja joskus useammin. Jalat, pään ja hartiat. Tykkään kyllä.

Vierailija
8/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies hieroo hartioitani lähes joka päivä. On lisäksi hyvä hieroja. Se on taivaallista!

Vierailija
9/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä, vaikka en aina jaksaisi. Yritän kaikkeni että vaimolla olisi hyvä olla, liian monta vuotta jäi kosketukset vähiin.

5/5 😆

Vierailija
10/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies hieroo hartioitani lähes joka päivä. On lisäksi hyvä hieroja. Se on taivaallista!

Suuret Onnittelut! Minun mies kyllä hieroo pyynnöstä, mutten viitsi pyytää, kun sormet tuntuu irrallisilta puukapuloilta niskalihassa.

Kaikilla ei ole tätsiä.

Vierailija
11/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Kuulemma kädet kipeet ja mun pitäis niitä hieroo. Lopetin sen kun mies ei hiero mua.

Onneks on kipukoukku. Kävisin fyssarilla kerran viikossa jos se ei ois niin saakelin kallista.

Vierailija
12/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 2-4 kertaa viikossa. Katsoo kyllä samalla telkkaria, mutta ei se minua haittaa! :)

Vierailija
13/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt hieromisesta. Menen mielummin kuumaan saunaan ihan rauhassa ja rentoutan itseni siellä. Hyvin harvoin minulla on hartiat jumissa tms. vaikka keskiraskasta fyysistä työtä teenkin. Joskus seurustelu aikoina mies saattoi hieroa minua, kun oli varmaan edellisen naisensa kanssa niin tottunut tekemään, mutta siitäkin on jo kauan.

Olen saanut muutamankin lahjakortin asiakkailtani hierontoihin, mutta yhdenkin lahjakortin lahjoitin anopilleni ja itse asiassa yksi lahjakortti odottaa sitä, että soittaisin hierojalle ja varaisin ajan. Sain lahjakortin jo kesällä.

Vierailija
14/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pyydän. En vain kehtaa pyytää kuin silloin, että oikeasti on jumi. Mies ei ikinä halua samaa vastavuoroisesti, niin oma pyytäminen tuntuu sit hyväksikäytöltä, jos pyydän tarpeettomasti.

Vierailija
15/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kannata tehdä kotihierontaa, jos hierojalla ei ole minkäänlaista koulutusta alalle. Amatööri saattaa saada pahempaa vahinkoa aikaan. Hellyyttä voi osoittaa muillakin tavoin, ihan silittelykin on ihan hyvä. Itselläni kerran kesken työpäivän eräs kollega yllättäen rupesi hieromaan niskojani. Seuraavana yönä säikähdin perusteellisesti, pelkäsin jo sydänkohtausta kun niin kovasti kramppasi vasenta lapaa. Pulssi kertoi, että sydän lyö normaalisti. Siinä vaiheessa onneksi muistin päivällisen hieronnan ja kramppikin laukesi. Sen jälkeen en ole antanut kenenkään muun kuin fysioterapeutin kajota yläselkääni hieromistarkoituksessa.

Vierailija
16/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää.

Hiero kuule ihan ite!

Vierailija
17/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan yhtä usein kuin naiset hieroo miestensä hartioita.

Alapeukut sen kertovat!