Raikas tunne kurkussa
Mulla on tän päivän aikana ollu mun kurkussa sellanen raikas tunne. Eli se siis tuntuu pelkästään hengittäessä. Heti kun pidätän hengitystä niin se tunne lähtee melkein kokonaan pois. Tää raikas tunne on ollu mun kurkussa koko päivän eikä se oo lähtenyt edes hetkeksi pois. Tekee mieli koko ajan yskiä koska limaa erittyy myös kurkussa jostakin syystä paljon. Vähän on sellanen olo kuin kohta oksentaisi mutta eipä oo mitään oksennusta tullut että kaipa nää kaikki "vaivat" johtuu samasta asiasta. Kertokaa nyt nopeesti että mikä mulla oikeen on. Mä oon alkanu jo ajattelemaan joitain lähes mahdottomia juttuja että mistä tää vois johtua esim. Mun kurkussa on joku kasvain joka kohta turvottaa koko kurkun umpeen. En tiedä liittyykö nää asiat tän tunteen tulemiseen mutta kerron ne silti. Eli siis mulla on melko paha astma ja oon koulussa joka on homeessa. (Oon siis 11v. Varmaan kaikki on luullut että mä oon joku aikuinen mutta ihsm :D) eli mistäs tää johtuu?
Kommentit (2)
Niin ja ynohtui kirjoittaa, että tuskin se kasvain on. Ei kannata lukea nettiä liikaa. Myös homealtistus voi aiheuttaa kurkkuongelmia.
Voisiko olla jotain närästystä?
Itsellenikin tulee joskus tuo erikoinen raikkauden tai viileyden tunne.