Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet kauppojen -60% alennuksissa?

07.11.2018 |

Minä muutaman kerran, ja sai kyllä edullisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt mitä se sitten tarkoittaakaan. Olen ostanut -60% alennustavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina iltavuoron jälkeen. Tulee tehtyä löytöjä, joita ei muuten ostaisi. Viime viikolla ostin marinoitua tofua. Oli ihan hyvää, ei erinomaista, salaatissa.

Vierailija
4/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta harvemmn olen ollut niin onnekas, että olisin osunut kohdalle silloin, kun jotain on laitettu - 60% alennukseen. Veikkaan myös, että paikalliset tarjoushaukat kyttäävät ja nappavat ne ennen muita.

Vierailija
5/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin, yleensä olen niin väsynyt töiden jälkeen, ettei vaan jaksa. Mielelläni ostaisin edullisesti, varsinkin kun siellä oli ainakin silloin juuri kasvisruokia alennuksessa.

Vierailija
6/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tai kaksi kertaa olen ostanut jotain sellaisesta alennuksesta. Asun niin kaukana eikä iltaisin ole mitään muuta asiaa sinne joten jää menemättä.

Vierailija
7/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta harvemmn olen ollut niin onnekas, että olisin osunut kohdalle silloin, kun jotain on laitettu - 60% alennukseen. Veikkaan myös, että paikalliset tarjoushaukat kyttäävät ja nappavat ne ennen muita.

Voin kassatätinä vahvistaa, että puoli tuntia ennen on porukkaa keräämässä kärryihin ja koreihin punalaputettua tavaraa.

Vierailija
8/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toistaiseksi ole jaksanut lähteä tappelemaan sinne tarjoushaukkojen kanssa kun olen aika rtauhallinen kaupassakävijä. Saan leipäjonossa töissä olevan kaverin kautta valikoida itselleni tarpeeseen tulevia tuotteita ilmaiseksi, vaikka niistä toisinaan onkin parhaat viety päältä jo kaupassa. Aina ei kuitenkaan ole edes vanhaa vaan esim ylijäämäeriä. :) Näin tulee kokeiltua sellaisia ruokia, joita en muuten varmaan ikinä söisi, ja uusia suosikkejakin on löytynyt - tosin suuri osa sellaisia, ettei "uutena" olisi varaa ostaa sellaista, jos haluaa elää koko kuun tasaisesti. Jätän vain toiveen kaverille, ja melko varmasti saan samaa uudestaan vielä joskus. 

Vierailija
9/9 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksun iltatoimet on 20 jälkeen, eli olen silloin jo ostokseni tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän