Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking Gabriella haisee ihan yrjöltä!

Vierailija
07.11.2018 |

Ja siis useammalla kannella. Onko kukaan muu viime aikoina kyseisellä laivalla matkustanut huomannut samaa? 🤢

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, niin pieni ja vanhanaikainen laiva ja kaikkea ihme rupusakkia sillä matkustaa.

Mulle riitti yksi reissu ko. yhtiöllä kun hyttiimme murtauduttiin Gabriellalla. Yllätysyllätys valvontakamerat ei näyttänyt juuri sille käytävänpätkälle ja infossa ei edes pahoiteltu.

Vierailija
2/4 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, niin pieni ja vanhanaikainen laiva ja kaikkea ihme rupusakkia sillä matkustaa.

Mulle riitti yksi reissu ko. yhtiöllä kun hyttiimme murtauduttiin Gabriellalla. Yllätysyllätys valvontakamerat ei näyttänyt juuri sille käytävänpätkälle ja infossa ei edes pahoiteltu.

Kyllä Gabriella on näistä kahdesta paras. Hyvä ruoka, siisti ja hyvä palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Gabriella on näistä kahdesta paras. Hyvä ruoka, siisti ja hyvä palvelu. 

Vierailija
4/4 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain henkilökunta on tietoinen missä on katvealueet johon ei kamerakuvaukset yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän