Mitä ei-aivan-välttämätöntä ostit ITSELLESI viimeksi?
Niin, mitä ostit viimeksi ihan vain itsellesi? Jätetään ruoka, bensa, matkakortin lataus, kotivakuutus yms. välttämätön pois, kuten myös lapsille/puolisolle/jollekin muulle ostetut jutut.
Mä ostin heijastimen ja 3,50€ maksaneen neilikkakimpun.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Talvitakki oli pakko ostaa, keväällä hajosi vetoketju vanhasta takista ja heitin sen pois. Ostin H&M:ltä, maksoi 39,90€.
Ai sori, tämä olikin välttämätön. En ole mitään ei-välttämätöntä ostanut aikoihin. Sama.
Merinovillapaidan. Ei ihan välttämätön, mutta työvaate kuitenkin.
Ostin nukkekotiin kalusteita kirpparilta. Maksoin yhteensä 30 euroa. Ei ollut tietenkään välttämätön ostos vaan harrastus.
Seinäkalenterin. Ei oo aivan välttämätön vaan oon joka vuosi ostanu
Keksin ensin vaikka mitä, mutta mikä nyt sitten on tarpeetonta? No, ostin useammat housut kuin mitä olisin välttämättä tarvinnut.
Rimpsuisen kukkapaidan, se on sievä, mutta ei käytännöllinen, oli onneksi ihan muutamalla eurolla alerekissä.
Unimaskin. Noita varmaan jo lähemmäs 20 mutta ostan aina uusia jos vaan on söpöjä. Tämä makso 2 e että eipä ollut kallis.
Olin etsinyt pitkään tekonahkashortseja vanhojen(liian suuret + maaliläikällä tuhraantuneet) tilalle ja viimein löysin nämä!
https://m.zara.com/uk/en/faux-leather-paperbag-waist-bermuda-shorts-p03…
Samalla ostin tämän neuleen valkoisena:
https://m2.hm.com/m/en_gb/productpage.0697980001.html
Myös pussi lakua tarttui mukaan...
Hömppäkirjan (ts. itsehoito-oppaan).
En muista, koska olisin ylipäätään ostanut ei-niin-välttämätöntä itselleni. Uuden kännykän ostin, mutta senkin siksi, ettei nettipankin tunnistautuminen olisi toiminut vanhassa enää. Tunnistautumislaite olisi maksanut erikseen (joskin vähemmän kuin uusi kännykkä)
Tai onko vara-salibandymaila välttämätön vai ei? Sitten siitä tulee välttämätön, kun toinen maila hajoaa. Lisäksi olen ostanut vuoden 2018 aikana itselleni piilolinssejä, puvun (kirpparilta), takin ja liivin, alusvaatteita, sisäsandaalit, polkupyörän lamppusetin ja erotuomaripillin. Nämä kaikki olivat mielestäni välttämättömiä (ehkä noita vaatteita lukuunottamatta, mutta edellinen puku oli vuodelta 2005 ja joskus ne alusvaatteet ja sukat kuluvat käyttökelvottomiksi) ja tuomarin pilli oli oma moka, koska hukkasin edellisen. Toisaalta, sain pillin hinnan heti ensimmäisestä tuomaripalkkiosta ja jäi ylikin rahaa.
En vain saa nautintoa siitä, että hankin itselleni tai kotiini tavaraa, jota en oikeastaan tarvitse.
Joulukalenterin, 8€.
Kotimaisen merinovillaneuleen, 99€.
Soundbar 350€, ovh 800€.
Nuo jäi viime vkl nettaillessa ostoskoriin. Kotiteatteri toki koko perheelle, vanha osoittaa epävarmuuden merkkejä ja kun löytyi edullisesti tuo tehdaskunnostettu niin tartuin tarjoukseen.
2 käsilaukkua ja 2 kesämekkoa Zalandolta. Oli niin kivat.
Talvitakki oli pakko ostaa, keväällä hajosi vetoketju vanhasta takista ja heitin sen pois. Ostin H&M:ltä, maksoi 39,90€.