Miten joku voi olla niin törkeä, että moittii ystäväänsä?
Kommentit (7)
Mietin vain, kun minulla on nyt tuttavapiirissäni yksi tällainen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Että esim. itse purkautuu "ystävälle" stressitilanteessa, mutta moittien häntä. Kuka kuvittelee olevansa oikeutettu tähän? Minä en ainakaan kohtele ystäviäni siten, enkä itse myöskään katsele sellaisia "ystäviä".
Riippuu mitä sanottaisiin ja pahoitteluja käytöstä jälkikäteen.
Ei prinsessalle saa purkautua. Prinsessa loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että esim. itse purkautuu "ystävälle" stressitilanteessa, mutta moittien häntä. Kuka kuvittelee olevansa oikeutettu tähän? Minä en ainakaan kohtele ystäviäni siten, enkä itse myöskään katsele sellaisia "ystäviä".
Riippuu mitä sanottaisiin ja pahoitteluja käytöstä jälkikäteen.
Niin no, tämäpä. Henkilöä itseään ei nolota mitenkään, että purki omaa ahdistustaan ja pahaa oloaan minuun. En tiedä kuvitteleeko hän, että hänellä on sellainen oikeus koska olemme sukuakin. Kun minusta se nimenomaan sulkee sen oikeuden pois. Se on varattu paskemmille vihamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta prinsessaa, että otetaan toisten tunteet huomioon? Miten ystävyyteen kuuluu toisen aiheeton moittiminen, kun itseä vähän ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Mites sinua sitten saa vihamiehet kohdella?