Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa ihan järkyttävään ovulaatiokipuun?

Vierailija
04.11.2018 |

Ja onko normaalia näin pahat kivut,että joutuu menemään kaksin kerroin sohvalle? Melkein parku pääsee. Mistä voi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt joku:(

Vierailija
2/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litalgin auttaa. Mulla pco ja sen takia kovat ovis kivut. Menkat ei koskaan ole olleet kivuliaat.

Vierailija
4/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Buranaa otin. Litalginia ei ole. Mulla on aina välillä nää pahat oviskivut mut en muista näin pahaa olleen. Menkat ei ole kivuliaat.

Onko sulla muita oireita pcon:n takia?

Kuinka kauan tää pahin kipu voi kestää?

Vierailija
5/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi vahva särkylääke. Käy pyytämässä lääkäriltä resepti. Ite otan Miranaxia, joka on mulle toiseen sairauteen määrätty, mutta olen lääkäriltä tarkistanut, että voin ottaa myös oviskipuihin. Ja kyllä, ovulaatiokivut voivat olla todella kovia, niin kovia, että tajuu meinaa mennä. Lääke kannattaa ottaa heti, kun tajuaa kivun äityvän kovaksi, ts. mielellään heti, kun kipu alkaa. Ennenkuin saat reseptilääkkeen, niin ota Buranaa, ainakin 400 mut vaikka 600kin (eli 1 puolitoista 400:sta). Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tepsii ainoastaan lämpötyyny vatsalla. Särkylääkkeet ei auta yhtään.

Vierailija
7/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: puolitoista 400:sta (en tiedä mistä toi 1 sinne tuli).

Nro 5

Vierailija
8/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke tai lämpötyyny. Itsellä oviskupi on yleensä lievää, joskus on tuntunut niin kova, lyhyt vihlaisu että olen melkein pudonnut polvilleni. Mitään epänormaalia ei gyne ole koskaan havainnut.

Vierailija
9/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kaurapussi olikin tosi hyvä. Toki burana ehti myös ehkä vähän auttaa.

Pitääkö tästä syystä mennä gynelle? Voiko vaivalle tehdä jotain?

Vierailija
10/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litalgin. Panadol jos ei ole.

Liikunta (säännöllisesti, ennaltaehkäisevästi)

Orgasmi

Lämpötyyny

Vierailija
11/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kivuiltasi pystyt, niin kokeile tehdä lantionpohjalihasjumppaa. Mulla se saattaa auttaa tai sitten ei. Särkylääkkeet kehiin heti ekojen oireiden ilmaannuttua. Buranan lisäksi voi ottaa parasetamolia. Mulla on välillä kans kivut sitä luokkaa, että mies on jo melkein joskus soittanut ambulanssin, kun tuskissani vain makasin kaksinkerroin ja valitin.

Lekurit eivät voi oikein muuta kuin määrätä kipulääkkeitä.

Vierailija
12/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronaxenia saa nykyään myös ilman reseptiä ja auttaa erinomaisesti sekä ovulaatio- että kuukautiskipuun. Vähentää myös menkkavuotoa noin 20% riittävinnä annoksina heti kuukautisten alusta otettuna joten mainio lääke tuohon.

Vierailija
13/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi!

Vierailija
14/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä, jotka vastaavasta kärsitte, joku diagnoosi vaivaan liittyen? Joku mainitsi pco:n. Ihmettelen miksi olen alkanut tämmöisestä nyt kärsiä. Muutenkin tuntuu et kaikenlaista hormonaalista (?) oireilua: palelua, jalkapohjien hikoilua, päänsärkyä, aknea, hiustenlähtö(!) en edes muista mitä kaikkea. En ole mennyt lääkäriin, kun ei ole ollut mitään "ylitsepääsemätöntä", mutta olisiko syytä nyt mennä?

Ikä on 32v ja lapsiluku täynnä. Ennen lapsia en kärsinyt vastaavista vaivoista.