Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinulle tehty aborttia?

Vierailija
08.05.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20 vee ja vahinkoraskaus ja just alkanu unelmatyössäni. Kova paikka, joka monta kertaa on käyny mielessä, varsinkin kun kaksi " ekaa" raskautta menivät kesken viikolla 16 + . Nyt mulla ois aika iso lapsi jo, 17 vuotias... No, ikää olemassaolevalla terminaattorilla on viis vee enkä enää kadu aborttia, en olisi ollut tuolloin kypsä äidiksi.

Vierailija
2/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehty 4kertaa,valitettavasti olen ollut huolimaton ehkäisyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sinänsä mitään aborttia vastaan, mutta jäi inho koko touhua kohtaan kun olin gynellä töissä pari vuotta. Siellä niitä muijia tuli liukuhihnalla haarat levällään, niitä pidettiin ihan roskasakkina eikä ketään jaksanut oikeasti kiinnostaa niiden henkilökohtaiset nyyhkytarinat pätkän vertaa, poislukien ne 1-2 raiskattua mitä sinne vuoden aikana päätyi. Säälittävää ettei osata ehkäisystä sen vertaa huolehtia.

Vierailija
4/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sinänsä mitään aborttia vastaan, mutta jäi inho koko touhua kohtaan kun olin gynellä töissä pari vuotta. Siellä niitä muijia tuli liukuhihnalla haarat levällään, niitä pidettiin ihan roskasakkina eikä ketään jaksanut oikeasti kiinnostaa niiden henkilökohtaiset nyyhkytarinat pätkän vertaa, poislukien ne 1-2 raiskattua mitä sinne vuoden aikana päätyi. Säälittävää ettei osata ehkäisystä sen vertaa huolehtia.

Vierailija
5/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnan väärästä asenteesta. Ei ole oikein suhtautua potilaaseen kuin " roskasakkiin" , vaikka tämä ei eläisikään, kuten hoitajansa. Eli henkilökunta oli ihmisenä paljon huonompi, kuin abortin tekijä.