Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lipallinen hellehattu, jossa niskasuoja. MISTÄ LÖYTÄÄ?

08.05.2006 |

Hei!

Olen turhaan etsinyt niin marketit kuin muutamat lastenvaatteita myyvät liikkeet läpi; mistä löytyisi sellainen hellehattu isopäiselle 1-vuotiaalle (koko 52), jossa olisi lippaa tai lieriä sekä niskaan tulisi kangasta? Lisäksi kiinnitys leuan alta, että pysyy päässä, kun tavallinen lippis lentää maahan heti.

Olihan noita muutamia vielä jäljellä liikkeissä, mutta kaikki pahuksen pienikokoisia. Kuulin huhun jostain nettimyymälästä????

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä on Citymarketissa tällaisia niskasuojallisia lippiksiä. Viime vuonna ostin Lindexiltä vastaavan, mutten tiedä onko tämän vuoden valikoimissa.

Vierailija
2/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös solmimisnauhat.

Vierailija
4/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin nimittäin sellaisen vähän aikaa sitten meidän pikkuiselle. Hintaa oli jotain 6 Euron paikkeilla eli ei paha. Siellä mistä ostin oli kahta väriä: tummansinistä sekä sellainen vaaleanruskea/khakin värinen.

Vierailija
5/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann myy myös samaa merkkiä.

Vierailija
6/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viikonloppuna meidän lapselle ja olen tosi tyytyväinen siihen.

Vierailija
7/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä myös löytyy vastaava, mutta ei ole kiinnitysnyörejä, hinta muistaakseni 3,50, kahta väriä kirkkaan sininen ja olikohan vaaleanpunainen toinen. Mut sit hesas näin myös liikkeessä valkoisia. Ite ostin postimyynnistä.

Vierailija
8/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse tilasin Englannista nettikaupasta kuvaamasi hatun. Hatussa ei tosin ole kiinnitystä leuan alla, mutta pysyy hyvin päässä.

Hatussa on lippa ja niskasuoja sekä uv-suoja. Hattu ei kuumene ja on miellyttävä päässä.

http://www.lioninthesun.com/