Miksi miehet ovat nuorina 60 kiloisia melkei pituudesta riippumatta? Melkein kaikki tuttuni sanovat olensa n. 20 vuotiaana 60 kiloinen sekä pitkät että lyhyet.
Nyt ovat keski-iässä ylipainoisia.
Miksi tuo 60kg on niin yleinen paino nuorilla miehillä?
Kommentit (13)
No eikä ole. Nuoret naiset ovat tuon kokoisia.
Kaikki yli 60kg painavat ovat joskus olleet 60-kiloisia. Eli ihmekkö tuo :D
Aina miettinyt saman!!! Ja miksi ne naiset ollaan aina se 74kg tossa iässä ja sitten 40veenä 60kg.
Nuori mies kuluttaa ehkä enemmän energiaa kuin nuori nainen. Lisäksi kasvaa pituutta enemmän, mikä myös vie energiaa. Kun pituuskasvu loppuu kokonaan, niin joko syöminen tai lihasten kasvattaminen lisäävät painoa pikku hiljaa.
kyllä mä olin 16-v. 65 kg, mutta armeijassa jo 87 kg.
ja: Cooperin testissä meni 3.150m.
60 kg painaa keppiniskainen, luikero, joka ei saa muuta naista kuin Nyrkki-Kyllikkiä.
Pituuskasvu ja kehitys kuluttaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina miettinyt saman!!! Ja miksi ne naiset ollaan aina se 74kg tossa iässä ja sitten 40veenä 60kg.
Sittenhän mulla on vielä toivoa t: 28v
Vierailija kirjoitti:
60 kg painaa keppiniskainen, luikero, joka ei saa muuta naista kuin Nyrkki-Kyllikkiä.
Tosi harva on armeijassa noin iso. Varmaan yli puolet on näitä noin 60 kg luikeroita.
Ainakin oli silloin kun itse kävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harva on armeijassa noin iso. Varmaan yli puolet on näitä noin 60 kg luikeroita.
Ainakin oli silloin kun itse kävin.
Miksi puhut alentavasti nuoresta miehestä? Heidän "kuuluu" olla luikeroita koska energiankulutus ja testosteroni.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi lihamöykky ei jaksa tikata niin kuin tämmöinen innokas luikero :) tytöt tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Pituuskasvu ja kehitys kuluttaa energiaa.
Ei parikymppiset kasva pituutta.
.