Proput kurkussa
Mulla ollut niitä pari vuotta. Enää eivät tule mistään takaa vaan molemmin puolin on reiät mistä niitä pitää painella. Nyt en saa enää toiselta puolelta millään ulos niitä, kun viereen kasvanut sellainen pallukka. Lääkäri sanoi ettei kurkku näytä pahalta ja koitti saada jotain ulos paremmalta puolelta, ei saanut, (ei kai kun sitä pitää tökkiä kunnolla ja saada parit oksennusrefleksit aikaiseksi) ja kun mä menin kotiin, niin sieltä tuli 4 pallukkaa. Olin tahallaan ollut niitä ottamatta muutamaan päivään, et lääkärikin näkis ne, mut ei. Verta tulee niiden joukossa vähän väliä ja ihmettelen miten mulla ei ole mitään tulehduksia koskaan? En ole ollut kipeä pariin vuoteen. Ei ainuttakaan flunssaa, yskää eikä kurkkukipua. Jos mulla olis toistuvia angiinoita, pääsisin leikkaukseen. Nyt joudun jatkamaan vain haisemista ja kurkun kamalaa tonkimista. Miten on mahdollista ettei tulehduksia tule?
Kommentit (2)
Nielurisaleikkaus on iso leikkaus. Tämän lisäksi nielurisoilla on tehtävänsä, minkä takia niitä ei kannata poistaa ihan pienestä syystä. Mulla loppui proppujen tuleminen, kun puristelin säännöllisesti ja niin usein, ettei risoihin ehtinyt kertyä isoja kokkareita. Pikkuhuljaa risojen kolot pienenivät niin, että kertyminen loppui. Nyt proppuja ei enää synny ollenkaan. Risat ovat myös pienentyneet huomattavasti.
Tiedätkö edes mikä on proppu?