Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä netti seksistä....

Vierailija
08.05.2006 |

olen naimisissa ja harrastan netti seksii yhden tuntemattoman miehen kans ja se on ihanaa...

mitä mieltä te olette..se tuntuu aivan sairaan hienolta lukea mitä tää vieras mies kitjoittaa ja minä sille...

melkein parempaa kuin aito seksi...olen hänen kanssaan huomennut kuinka tylsää oma seksi elämä oman miehen kans on...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei pidemmän päälle ' riitä' . Itselleni ainakin tulee kaipuu irl-kohtaamiseen ja nettihomma alkaa tuntua turhauttavalta vaikka se omalla tavallaan onkin mahtavaa. Totta, että voi olla yhtä hyvää tai tavallaan ajoittain parempaakin kuin aito seksi :-) mutta siitähän ei ole takeita, olisiko seksinne irl samanlaista kuin kirjoituksissa, varsinkaan pitkässä suhteessa.

Vierailija
2/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina pettämistä, vaikka tapahtuiskin netin välityksellä!

Ja sanokoon kuka tahansa mitä tahansa, niin minun mielestäni pettäminen on väärin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta:

Itselleni tuli virtuaaliseksin jälkeen usein surullinen ja yksinäinen olo. Kaipasin läheisyyttä, jota ei ollut ja ihmistä jota en voinut koskettaa.

Tosin olin silloin sinkku, ehkä naimisissa ollessa ei olisi ollut muuta kuin hauskaa, kun olisi voinut irroitella sitten miehen kanssa.

Mutta siis. Mukavaa on, mutta on siinä surullisetkin puolensa :-/

Vierailija
4/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄlillä tulut harrastettua kun mukava partneri on löytynyt.

Nyt ei tällä hetkellä ole, joten on vähän tyhjä olo..

Vierailija
5/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistähän on se, mitä kukin pariskunta yhdessä sopii pettämiseksi. Jollekin nettiseksi on pettämistä, toiselle ei. Jollekin pareille vasta sänkyyn meneminen toisen kanssa on pettämistä. Esim. minä harrastin nettiseksiä luvan kanssa eikä mies tykännyt lainkaan huonoa! Surullista oloa ei minulle tullut ainakaan läheisyyden puutteen takia, varmaankin juuri siksi että olen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän