En kelpaa seksikumppaniksi edes vanhemmille miehille
Koska olen mielenterveysongelmainen. Minut kerran ghoustattiin kun kerroin siitä. En tietenkään heti kättelyssä päräyttänyt, mutta aika alussa. En halunnut salaillakaan.
Kommentit (7)
minkälainen olet luonteeltasi ja ulkonäöltäsi? kuulostaa kummalta ettet ole löytänyt sopivaa miestä
Vierailija kirjoitti:
minkälainen olet luonteeltasi ja ulkonäöltäsi? kuulostaa kummalta ettet ole löytänyt sopivaa miestä
En ole jutellut kuin muutaman miehen kanssa. Kahdelle olisin kelvannut, mutta ne ei sitten kelvanneet minulle ja kahdelle minä en kelvannut koska mielenterveysongelmat. Netissä siis hakenut seuraa. Olen luonteeltani kai liian innokas tai jotain... Ap
En sitten tiedä onko tuo innokkuuskaan haitannut, koska vasta sen jälkeen ovat häippässeet kun ovat kuulleet mielenterveysongelmaisuudestani. Ap
Jos haet seksiseuraa, niin älä kerro mt-ongelmista. Jos haet jotain syvempää ja pitkäaikaista, niin sitten voi kertoa, ettei jää mitään salattavaa. Jotkut mt:t on aika takertuvia seksikumppaneita. Ei kaikki, mutta moni ei halua ottaa riskiä. Ja tämä siis ex-mt-ongelmaisen näkemys.
Kerran on ollu yhden hullun kanssa sillai. Se halus et se sidotaan sänkyyn kiinni ettei se tapa mua kesken seksin. Ihan jännittävä kokemus.
Tykkään siis vanhemmista miehistä, ja muutamaa tapausta olen seksikumppanikseni yrittänyt. Nuorempia en ole edes yrittänyt. Ap