Deitti 8-v vanhempi
Mies laittoi mulle supertykkäyksen. Kuvat hänestä olivat tosi ok, mutta huomasin hänen olevan 8v minua vanhempi. Silti tykkäsin. Nyt hinkuisin treffille,mutta pidän matalaa profiilia, koska mietin onkohan ikäero liikaa...
Kommentit (14)
AV mammat tietaa etta olet omaishoitaja parin vuoden paasta
Ei tuo ole edes iso ikäero. Minulla ja miehellä eroa 12-vuotta eikä sekään ole paljon. Ikä on vaan numeroita, jos kemiat kohtaa.
Joo, jätä se sika! ei tule toimimaan. Max ikäero on 1-2 vuotta toimivassa suhteessa. Sitä vanhemmat ovat auttamatta papparaisia.
Kun molemmat yli 25 niin näe tuota vielä pahaksi ikäeroksi, oli sitten kummin päin tahansa. Päälle kymmenen vuotta alkaisi olla omasta mielestä jo liikaa.
Ja nämäkin on aina niin henkilöstä kiinni. Jotkut sedääntyy/tätiintyy jo parikymppisenä, mutta osalle 50 on uusi 30.
OMG! 8-vuotias ja jo vanhempi! Mihin tää maailma on oikein menossa? :O
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole edes iso ikäero. Minulla ja miehellä eroa 12-vuotta eikä sekään ole paljon. Ikä on vaan numeroita, jos kemiat kohtaa.
Nimenomaan, ikäero kuuluisi olla vain numeroita, ei mitään väliviivoja. Aloittajalle sama tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, ikäero kuuluisi olla vain numeroita, ei mitään väliviivoja. Aloittajalle sama tiedoksi.
Tänksistä!
Ikä on numero vain miehen tapauksessa. Ja todennäköisesti aloittajaa 8 vuotta vanhempi on oikeasti 18 vuotta vanhempi mutta edelleen, ikä on vain numero. Kunhan et ole nainen. Jos olet nainen, ikä on oleellisin asia sinussa. Silloin se ei missään nimessä ole vain numero. Tulihan tämä nyt selväksi?
Oman kokemukseni mukaan niissä onnellisemmissa liitoissa on mies enemmän ku 2vuotta naista vanhempi, joku 10v aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan niissä onnellisemmissa liitoissa on mies enemmän ku 2vuotta naista vanhempi, joku 10v aika hyvä.
Monestako onnellisesta liitosta sinulla on kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako onnellisesta liitosta sinulla on kokemusta?
Minuakin kiinnotaisi tämä kovasti. Itsellä kokemusta kahdesta liitosta, jossa mies minua 5 v vanhempi. Ensimmäinen päättyi (obviously) ja toinenkin heikoissa kantimissa. Jos vielä on kolmas tullakseen, en ota ainakaan itseäni vanhempaa miestä. Nuorempi olisi tilauksessa. (Tosin en rehellisesti usko, että ikäero olisi se juttu näissä omissani.)
N45
Kyllä kahdenksanvuotiaan vanhemmastakin voi varmasti tulla ihan hyvä kumppani, jos muut asiat natsaa.
Jos olet 18, voi olla liikaa. Jos olet 30, ei välttämättä ole liikaa. Ethän tätä voi tietää kuin tutustumalla.