Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi ei kiinnosta parisuhteessa.

Vierailija
28.10.2018 |

Otsikko. Mies halusi katsella seksileluja netistä. Itselle se oli yhtä kiinnostavaa kuin aamupuuron teko. Seksi on mulle suoritus, joka ei kiinnosta yhtään. Parasta seksiä on ollut joskus sinkkuna "irtonumerot". Toki sutä miettii että olisiko niistäkin tullut pidemmn päälle tylsää.

En syytä kumppaniani. Vika on mussa. Täytyy varmaan päästää miesparka kärsimyksistään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päästää mies kärsimyksistään ehdottomasti. Olen samanlainen, seksi ei kiinnosta tällä hetkellä kenenkään miehen kanssa. Itse olin iloinen kun lopetin edellisen suhteen ja tiesin että mieskin kiittää :'D Olihan se yhteinen päätös kummaltakin. Masturbointi on mielestäni mukavempaa kuin miehen kanssa sekstailu. Joskus seksi kiinnosti, nyt ei enään. Olen kuitenkin vielä 24v nainen mutten koe jääväni mistään paitsi ja jos haluan suhteen pitää sen olla tasavertainen libidojen myötä myös. 

Vierailija
2/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota hyvissä väleissä ajoissa eikä odottaa katkeria riitoja, pettämistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä et saa orgasmia miehesi kanssa? Ei mikään ihme että mies yrittää sentään jotain, hän rakastaa sinua, sinä et taida rakastaa häntä.

Vierailija
4/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaihe, kun en nähnyt enää miestäni sellasena että haluaisin häntä. En osaa selittää miksi niin kävi. Mieheni on juuri sellainen mistä unelmoin. Mies ei koskaan kiukutellut torjumisestani. Tiesin, että vika on minussa ja ajattelin miksi näin kävi. Meni pitkä aika ennen kuin taas haluni heräsi miestäni kohtaan. Se oli kummallinen vaihe elämässäni ja mieheni otti asian kypsästi. Hän sanoi, että älä tee sitä minun vuokseni ettei se ole velvollisuus. Meillä on rakkautta muutenkin ja ymmärrän, että nyt on välivaihe, joten älä stressaa. Kun tajusin, että mieheni ymmärsi minua ja ei ollut heti itkemässä että menee muualle ja ottaisi eron, niin yhtäkkiä haluni palas enemmän kuin koskaan. Löysin itsestäni uuden puolen ja en ole koskaan ollut niin kiihottonuunena mitä olin, kun haluni palasi. Jotenkin uskalsin toteuttaa myös fantasiani mitä olin pantannut mieheltäni, koska luulin aina että hän pitää sitä outona. Mieheni sanoikin silloin, että missä olet ollut kaikki nämä vuodet. Olemme jutelleet asiasta ja jotenkin olen aina ollut sulkeutunut tietyistä asioista, mutta mieheni sanoi että voidaan jutella kaikesta. Siksi me olemme pari. Minä tuen sinua ja sinä minua. Ei muiden mielipiteet saa vaikuttaa, koska me olemme yhtä. Mitä väliä muilla, kun meillä on toisemme.

Vierailija
5/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä et saa orgasmia miehesi kanssa? Ei mikään ihme että mies yrittää sentään jotain, hän rakastaa sinua, sinä et taida rakastaa häntä.

Täh? Sun lukutaito on ainakin hyvin puutteellinen, missä kohtaa minä sanon että en saa orgasmia?

En myöskään ymmärrä tuota jäätävää syyllistämistä halutonta osapuolta kohtaan. Kukaan ei ole tahallaan haluton. Meillä on riittävän paska fiilis tilanteesta jo ilman että pitää tulla kertomaan kuinka paska ihminen olen. Sen tiedän jo.

Ap

Vierailija
6/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Vierailija
7/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vaihe, kun en nähnyt enää miestäni sellasena että haluaisin häntä. En osaa selittää miksi niin kävi. Mieheni on juuri sellainen mistä unelmoin. Mies ei koskaan kiukutellut torjumisestani. Tiesin, että vika on minussa ja ajattelin miksi näin kävi. Meni pitkä aika ennen kuin taas haluni heräsi miestäni kohtaan. Se oli kummallinen vaihe elämässäni ja mieheni otti asian kypsästi. Hän sanoi, että älä tee sitä minun vuokseni ettei se ole velvollisuus. Meillä on rakkautta muutenkin ja ymmärrän, että nyt on välivaihe, joten älä stressaa. Kun tajusin, että mieheni ymmärsi minua ja ei ollut heti itkemässä että menee muualle ja ottaisi eron, niin yhtäkkiä haluni palas enemmän kuin koskaan. Löysin itsestäni uuden puolen ja en ole koskaan ollut niin kiihottonuunena mitä olin, kun haluni palasi. Jotenkin uskalsin toteuttaa myös fantasiani mitä olin pantannut mieheltäni, koska luulin aina että hän pitää sitä outona. Mieheni sanoikin silloin, että missä olet ollut kaikki nämä vuodet. Olemme jutelleet asiasta ja jotenkin olen aina ollut sulkeutunut tietyistä asioista, mutta mieheni sanoi että voidaan jutella kaikesta. Siksi me olemme pari. Minä tuen sinua ja sinä minua. Ei muiden mielipiteet saa vaikuttaa, koska me olemme yhtä. Mitä väliä muilla, kun meillä on toisemme.

Wau. Olette varsin upea tiimi. Harvalla löytyy noin syvää ymmärrystä. Onnea jatkossakin

Ap

Vierailija
8/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen biologia. Palstaulit ovat tämänkin selittäneet moneen kertaan: Paljon irtosuhteillutta naista ei kiinnosta seksi parisuhteessa, muuta kuin alfamiesten kanssa.

Vierailija
9/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen biologia. Palstaulit ovat tämänkin selittäneet moneen kertaan: Paljon irtosuhteillutta naista ei kiinnosta seksi parisuhteessa, muuta kuin alfamiesten kanssa.

Tulipa hiljaista. Alkoi minuakin kiinnostamaan tietää, että onko tähän poikkeuksia?

Vierailija
10/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt fakta, että jos on ollut mallia kylän yleinen patja nuoruusvuosina niin tuppaa olemaan varmaan vähän tylsää jatkossa avata haaransa yhdelle ja samalla miehelle, vuosikymmeniä.

Kaapissa olevat lesbot taas on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän