Fazer Geisha konvehti maistuu erilaiselle kuin ennen?
Hyhhyh, enhän mä pysty edes syömään näitä! 🤢 Maistuvat tunkkaiselle ja pelkälle sokerille. Ja ihan tuliterä rasia siis kyseessä, ei mitään vanhoja. En tiedä onko sitten mun makuaistiin tullut jotain vikaa, tai olenko syönyt tässä aiemmin jotain mikä vaikuttaa nyt siihen... mutta joo, hyi hitto miten pahaa ”suklaata”.
Kommentit (8)
En muistanutkaan tota palmuöljyhommaa. Yök miten paha olo tuli näistä konvehdeista, Bläärghhh!!! 🤮 ap
Et oo vissiin sitten syönyt niitä moneen vuoteen? Koska ne on ollut samanlaisia jos useamman vuoden.
Ei tällaista kuraa viitsi antaa edes lasteni syödä, roskiin lentää! Ja Fazerin konvehtien ostaminen loppuu meillä tähän. Suositelkaa oikeesti hyviä suklaakonvehteja? Ap
Ostin eilen kaksi patukkaa, Fazerin sinisen ja geishan, kun oli kimppatarjouksessa. En ole noita suklaapatukoita syönyy ainakaan pariin vuoteen. Se Geisha itse asiassa maistui minusta hyvälle tavalliselle Geishalle, mutta hyi yök se sininen patukka 🤢
Tarkistin, niin yllättäen geishassa oli palmuöljyä, mutta sinisessä ei?? Onko mun makuaisti ihan päin mäntyä vai mikä on :D Koska se sininen patukka oli oikeasti todella kuvottava, vaikka ennen siitä pitänytkin.
Palmuöljyä käytetään, koska se saadaan mauttomaksi. Siitä sitten ei voi tunnistaa. Koostumuksesta ehkä voi. Ja jos käytettäisiin neitsytpalmuöljyä, niin siinä olisi väri- ja maku"virhe", mutta sitä ei olla kuumenettu, joka aiheuttaa palmuöljyn terveyshaitat verrattuna kookosöljyyn. Samat haitat tulee kaikista öljyistä kuumennettuna.
Muuten palmuöljy on koostumukseltaan lähellä kookosöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljyä käytetään, koska se saadaan mauttomaksi. Siitä sitten ei voi tunnistaa. Koostumuksesta ehkä voi. Ja jos käytettäisiin neitsytpalmuöljyä, niin siinä olisi väri- ja maku"virhe", mutta sitä ei olla kuumenettu, joka aiheuttaa palmuöljyn terveyshaitat verrattuna kookosöljyyn. Samat haitat tulee kaikista öljyistä kuumennettuna.
Muuten palmuöljy on koostumukseltaan lähellä kookosöljyä.
Sekavasti kirjoitettu, koska kuuntelin A-talkkia samalla. Kaksi ajatusta mahtuu päähän, mutta ulosanti kangertelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten palmuöljy on koostumukseltaan lähellä kookosöljyä.Sekavasti kirjoitettu, koska kuuntelin A-talkkia samalla. Kaksi ajatusta mahtuu päähän, mutta ulosanti kangertelee.
Mitä? En saanut selvää.
Onkohan palmuöljy syynä.