Väärinlukemaasi tai kuulemaasi, joka paljastuikin muuksi..
Itse tajusin vasta ihan äskettäin että se on ollut koko ajan Lauri Tähkä ja Elonkerjuu. Ei siis Elonkorjuu!
En siis kuuntele kyseistä bändiä tai seuraa artistia, sen tiedän että kokoonpano ei ole enää kasassa.
Kommentit (8)
”Putsaan fuckboyt pois mun olkapäältä” kuulin ja lauloin tota monta vuotta: ”pussata voit pois mun olkapäältä” 🙄
Oikein: ja pahimpia on aamut joiden päättymistä ei näy
Kuulin: ja baarin piha on aaa-aauki
Liikenneerkki, jossa varoituskyltti "maanajo", luin sen melkein joka kerta ensin "manaaja".
Vierailija kirjoitti:
Liikenneerkki, jossa varoituskyltti "maanajo", luin sen melkein joka kerta ensin "manaaja".
*liikennemerkki
Riippumattomammaksi blogi ei kertonutkaan mammasta riippumatossa, vaan vihannesten viljelystä. Höh.
Naapurin vanhusten pihassa oli auto, jonka kyljessä luki: Liukuvoidetehdas. Nauroin jo vatsa kippurassa kun huomasin, että siinä lukikin liukuovitehdas.
Aijaa kyllä mäkin olen luullut että se on Elonkorjuu.
Eilen paistoin pakaste pizzaa ja tavasin ja tavasin että paista pizza muovissa. Tottakai se oli että poista pizza muovista.
Kun luin joskus tenavana Arto Paasilinnan Hirtettyjen kettujen metsää, luin tapahtumapaikkojen keskeisenä näyttämönä toimivan mökin nimeksi Kopsuvaara. Oikeasti se on Kuopsuvaara. Asia paljastui, kun löysin samaisen kirjan kirjastosta äänikirjana. (Muuten – huomasin, että Ylen Areenassa julkaistiin tämä Kauko Helovirran lukema äänikirja Arto Paasilinnan kuoleman jälkeen, joten kannattaa kuunnella, jos Paasilinnan tuotanto yhtään puhuttelee.)