Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille uuden miesehdokkaan kanssa, ideoita?

Vierailija
25.10.2018 |

Oltiin ekoilla treffeillä lasillisilla. Ilta meni hyvin ja meillä oli todella hauskaa. Aika meni nopeasti. Olisimme nyt seuraavaksi halunneet elokuviin, mutta ei oikein ollut mitään hyvää meneillään. Auttakaa keksimään ideoita? Pyydänkö miehen luokseni jo takalla kerralla vai olisiko se outoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa jo selvittää, onko hemmo aviomiesmatskua. Vie se Ikeaan ja tarkkaile hänen reaktioitaan. Lopetat kylmästi suhteen, jos hän alkaa huokailla tai keksiä jotain tekosyitä, ettei tarvitsisi lähteä.

Vierailija
2/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään pahaa ole. Ihan hyvä idea olla toisen luona. Kuka jaksaa kämäisiä väkisin väännettyjä treffejä, kun voi hengailla rennosti toisen luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kotiin tarvitse kutsua. Vähän suuta ja pepulia annat takakujalla.

Vierailija
4/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olisi outoa nähdä luonasi. Eikä siellä varmaan mitään seksiä tarvitse harrastaa, vaikka epäilemättä sen sorttisia kommentteja tulee.

Vierailija
5/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä seksiä ole vielä harrastamassa :o Kiva koti-iltaa ois voinut viettää.

Vierailija
6/6 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi kutsua vierasta miestä kotiini noin pian. Mieluummin tutustun vielä lisää ensin. Vaikea ehdottaa mitään, kun et kerro mikä teitä kiinnostaa, mutta mä tykkäisin mennä esim. syömään, teatteriin, näyttelyyn, keikalle. Tai ihan vain kävelylle tai sienimetsään tai luontopolulle, jos ulkoilmaelämästä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme