Miksi ihmisiä haittaa se jos palaa miehensä kanssa yhteen?
Kommentit (13)
Niin kuka se? Kaikki ei asu palstalla koko päivää:)
No, usein erotaan ihan syystä. Ei aina kuitenkaan. Meillä kävi niin että oltiin puoli vuotta yhdessä, sitten erottiin. Siitä puoli vuotta niin palattiin yhteen, ja nyt ollaan vähän yli kolme vuotta oltu yhdessä.
Jokainen tehkööt omat valintansa.
joutuu taas kuuntelemaan valitustasi siitä miten mies on paska.
Ei haittaa, kunhan et tule enää öisin soittelemaan mun ovikelloani, kun ukkos on taas kännipäissään riehunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kunhan et tule enää öisin soittelemaan mun ovikelloani, kun ukkos on taas kännipäissään riehunut.
Ei mun mies käytä alkoholia eikä ole väkivaltainen.
Näitä naisia (myös miehiä) on yllättävän paljon, jotka epätoivossa ottavat sen pettävän, ryyppäävän ja hakkaavan exän takaisin. Mikä järki? Ensiksi ystävät puhuneet järkeä yli vuoden ja yrittäneet tukea ja auttaa ja taas sama lähtee alusta. Ei kiinnosta enää jeesata.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia (myös miehiä) on yllättävän paljon, jotka epätoivossa ottavat sen pettävän, ryyppäävän ja hakkaavan exän takaisin. Mikä järki? Ensiksi ystävät puhuneet järkeä yli vuoden ja yrittäneet tukea ja auttaa ja taas sama lähtee alusta. Ei kiinnosta enää jeesata.
Laitoin jo ettei mun mieheni käytä alkoholia eikä ole väkivaltainen. En ole kenenkään ovikelloa öisin soitellut.
Ihmisiä ehkä hieman huvittaa nämä sinun mielipiteesi, joita vaihdat kuin paitaa monta kertaa viikossa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3202415/miksi-taalla-luullaan-etta-minu…
Jokos sinä nyt meinaat palata yhteen sen komentelijamiehesi kanssa? Juurihan sinä vasta muutit omaan yksiöösi?
Aamulla arvelit pian jääväsi leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokos sinä nyt meinaat palata yhteen sen komentelijamiehesi kanssa? Juurihan sinä vasta muutit omaan yksiöösi?
No se reissu ei kestänyt kuin kahdestatoista puoleenpäivään.
Eroon on useimmiten hyvä syy ja yhteenpaluun jälkeen asiat on vanhalla tolalla alle kuukauden kuhertelukauden jälkeen. Jaksa kuunnella sitä samaa paskaa kerrasta toiseen ja auttaa ja olla henkisenä tukena, kun tietää että kohta taas ollaan kimpassa.
Ketä se nyt vaivaa?