Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keille kaikille olet suunnitellut tänä vuonna hankkivasi joulumuistamisen?

Vierailija
24.10.2018 |

Keille kaikille sinun perhepiirissäsi viedään lahja/muistaminen joulunaikaan?

Ja minkä ikäisille ihmisille?

Olisi mukava kuulla millaisissa perhepiireissä esimerkiksi muistetaan vielä isovanhemmatkin, tai naapurit ja aikuistenkin ystävät. Vai onko teidän suvussanne joulu jo supistunut oman ydinperheen juhlaksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua meillä vietetään ihan vaan perheen kesken eli minun lisäkseni paikalla on vanhempani, siskoni, siskoni poikaystävä, veljeni ja äidin puolen isovanhempani (lasken heidät perheeksi, koska ovat aina olleet minun ja sisarusteni elämässä lähes päivittäin mukana). Kaikki meistä antaa toinen toisilleen jotakin lahjaksi. Tämän lisäksi perheen kanssa muistetaan jouluna lahjalla toista mummoani, isotätiäni, isosetääni perheineen, tätini perhettä (täti, serkut, tädin mies) ja vanhempieni naapurissa asuvaa pariskuntaa, koska ovat olleet suhteellisen paljon tekemisissä etenkin vanhempieni kanssa. 

Sitten minä ihan henk.koht. aion vielä antaa lahjan kahdelle parhaalle ystävälleni ja jotenkin pienesti muistan myös esimiestäni. Työkavereille yleisesti vien varmaan kahvitaukohuoneeseen jotain jouluherkkuja ja kirjoitan yleisen hyvää joulua-lappusen niiden viereen.

Ikähaarukka tässä nyt on aika laaja :D Edellämainituista nuorin on yksi serkuistani (16 v) ja vanhin on isotätini (90 v). Itse olen 28 v jos se jotakuta kiinnostaa :)

Vierailija
2/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uhrannut ajatustakaan koko asialle. Tuskin lahjon ketään.Joulu  ei riitä syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen joulumuistamisen anna kahdelle kaverille. Kunnon joululahjat annan sitten vanhemmille, sisaruksille ja heidän lapsilleen ja puolisoilleen.

Vierailija
4/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille lapsilleni, miehelleni ja itselleni. 

On viime vuosina tullut selväksi, että minua muisteta mitenkään, joten antaapi olla sitten. En lähetä edes kortteja. Olen kapinallinen. 

Vierailija
5/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On viime vuosina tullut selväksi, että minua muisteta mitenkään, joten antaapi olla sitten. En lähetä edes kortteja. Olen kapinallinen. 

Onko joku niin sanonut, vai eikö vain kuulunut sinulle paketteja viime vuonna? Keneltä olisit lahjaa odottanut?

Vierailija
6/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjat omille lapsilleni, en kenellekään muulle. Vuosikausia olen muistanut omia sukulaisia, miehen sukulaisia. Rahaa on mennyt varmasti satoja euroja. Vastavuoroisesti en saa ikinä itse mitään. Käytän siis lahjarahat nyt itseeni .

Vierailija
7/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle muksulle ja siskontytölle.

Kortteja lähettelen ja jos ollaan menossa miehen sukulaisille kylään just jouluna, niin viinipullo tai kukka kainaloon.

Omat vanhemmat kuolleet.

Vierailija
8/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet muistamiset kahdelle parhaalle ystävälleni.

Ulkomailla asuvalle siskolleni ja lapselleen 4v kirjoja/dvd:itä tms suomalaista.

Veljenpojalleni 2v jotain mitä vanhempansa toivovat hänelle.

Vanhemmilleni teatteriliput tai museokortit tms.

Miehelleni ja itselleni joku yhteinen juttu kotiin (levysoittimesta on puhuttu) ja vkl-reissu kotimaassa (mökki tai hotelli).

Mieheni aikuisten lasten ja puolisoidensa muistamisen olen päättänyt jättää miehelleni. Ostan heille enintään jonkun viinipullon ja itse kokoamani herkkukorin.

Vierailija
9/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskälle annan joka vuosi kalenterin. Muille en anna mitään.

Vierailija
10/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme viime vuonna naapurin vanhalta sedältä kiikarin(!) jouluna. Toiselta vanhemmalta naapurilta rusina/pähkinäpakkauksen. Kolmas naapuri antoi karkkia lapselle. 

Vierailija
11/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle jotain pientä ajattelin.

Vierailija
12/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle perheelle käsittäen omat ja miehen läheisimmät. Yhdelle ystävälle myös. On ollut tapana muistaa ja on tuntunut mukavalta.

Vierailija
13/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku niin sanonut, vai eikö vain kuulunut sinulle paketteja viime vuonna? Keneltä olisit lahjaa odottanut?

Miehen vanhemmat muistaa miestä, miehen siskojen puolisoja ja lapsenlapsiaan. Minua ei. 

Omat vanhempani eivät ole vuosiin osallistuneet joulun viettoon.

En saa lahjoja keltään, en mieheltäkään. Viime jouluna ostin itselleni kaksi pientä juttua, kun toissa vuonna lapset ihmetteli miksi äiti ei saa mitään koskaan. 

Vierailija
14/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joululahjat lapselle, 3 kummilasta, äiti, isä ja perheeni on iso niin arvotaan sisaruksien kesken kelle ostetaan lahjat. Että ei tarvi kaikille ostaa. Budjetti on että 10-20€ / per lahja

Vierailija
15/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille, sisaruksille, ja veljen lapsille.

Vierailija
16/16 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vanhemmat muistaa miestä, miehen siskojen puolisoja ja lapsenlapsiaan. Minua ei. 

Omat vanhempani eivät ole vuosiin osallistuneet joulun viettoon.

En saa lahjoja keltään, en mieheltäkään. Viime jouluna ostin itselleni kaksi pientä juttua, kun toissa vuonna lapset ihmetteli miksi äiti ei saa mitään koskaan. 

Ompa kurja :(. Aika raadollisesti sanottu mutta jos miehesi ei osta sinulle lahja älä ainakään muista sitten miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan