Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samat naamat Tinderissä vuodesta toiseen?

Vierailija
24.10.2018 |

Siis latasin Tinderin kaksi vuotta sitten, tapasin miehen siellä ja poistin tilini. Kerkesin silloin olla pari kuukautta Tinderissä. Välissä etsittiin kaverille miestä sieltä, ja samat äijät näyttivät olevan superlikea tykittämässä siellä edelleen, huvitti vähän. Kaveri poisti tilinsä kun ei kukaan tyyppi kiinnostanut.
Erosin nyt kuukausi sitten ja kokeilin Tinderiä uudestaan, ja SAMAT tyypit samoilla kuvilla mutta uudella esittelytekstillä. :D Siis mitä hemmettiä?
Miten kauan he jaksavat yrittää saalistaa siellä? Onko tämä joku pikkukaupungin ongelma?
Poistin samantien oman profiilini (viiden minuutin selailun jälkeen) kun tajusin, että siellä oikeasti taitaa olla joku jämämiesten porukka vaan etsimässä naista... surulliseksi vetää. En edes jaksanut lähteä tykkäämään kenestäkään kun mietin vaan syitä sille, miksi samat naamat pyörivät siellä.
En aio kyllä ladata Tinderiä enää, saan onneksi seuraa ihan livenäkin, mutta jotenkin huvittaa tuo miesten yksinkertaisuus... vai tekevätkö naiset tota samaa?
Kaiken huippu oli törmätä siellä omaan exään, jolla itsellään vuosia vanhat kuvat ajalta, kun sillä oli lihasmassaa 15kg enemmän mitä nykyisin. Niillä samoilla kuvillahan se oli silloinkin kun me tavattiin, tosin ihmettelin, että miten se oli niin pieni livenä. :D Syy selvisi tapailun aikana, hän oli käynyt salilla pari vuotta sitten viimeksi, jolta ajalta ne kuvatkin olivat. Näköjään nyt iskee naisia sitten niillä vanhoilla kuvilla.
Eipä sillä, kävin mä tsekkaamassa onko tuttuja naisiakin, ja joillakin tuntui olevan profiilikuvan perusteella 15kg vähemmän painoa mitä luonnossa. En mä tätäkään tajua, miehet haluavat näyttää Tinderissä isommilta mitä oikeasti ovat ja naiset päinvastoin. :D
On tää maailma kyllä pöljä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinäkin siellä taas.

Vierailija
2/4 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se on panosovellus ja prinsessaharhahilijoille "aviomieskatalogi".

Eipä siellä kukaan täysijärkinen muutenkaan roiku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä poistua sieltä, jos saa sovelluksen kautta tarpeet tyydytettyä? Taidat olla vähän yksinkertainen tapaus, jos luulet suurimman osan tinderissä olevien hakevan parisuhdetta.

Vierailija
4/4 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eron jälkeen tinderissä kolme vuotta. Kuvia ja tekstejä en kyllä muutellut välillä. Ehkä sinä pidät minua sitten jonain jämänä tuon perusteella, kun omasta mielestäni on ihan normaalia olla sinkkuna useampi vuosi ja käyttää sinä aikana tinderiä satunnaisesti. Nyt olen ollut parisuhteessa yli puoli vuotta ja tinderin kautta tapasimme. Tämä mies sattui olemaan ainoa, jonka kanssa kemiat toimivat täydellisesti ja kiinnostus oli alusta lähtien molemminpuolista.