Mies tapasi vanhempani toista kertaa ja alkoi esittää illallisella Apuva-miestä
Asumme toisella puolella Suomea ja tapaan vanhempiani ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Aiemmin tänä syksynä mies kosi minua ja vastasin myöntävästi. Vanhemmat olivat kutsuneet meidät kihlauksen kunniaksi ravintolaillalliselle varanneet meille pöydän viihtyisästä ja tunnelmallisesta ravintolasta. Kaikilla oli hieman parempaa päällä ja ilta meni ihan mukavasti, kunnes mies alkoi kolmannen viinilasin jälkeen esittää Pulttiboisista tuttua Apuva-miestä. Siihen perään tuli sitten Herra 47. Vanhempani hymähtelivät väkinäisesti, mikä oli virhe, sillä se innosti mieheni laulamaan Sing-a-lulubai-laulua - myöskin tuttu Pulttiboisista. Tässä vaiheessa vanhempani olivat selkeästi vaivaantuneita ja toivoin itse leimahtavani roihuavaksi soihduksi, ettei olisi tarvinnut enää kiemurrella myötähäpeässä. Taksimatka kotiin menikin sitten vähän jäätävissä merkeissä. "Ai mä luulin että se meni ihan hyvin!" Ja vanhempani tykkäävät kyllä huumorista, mutta eivät ehkää enää tuollaisesta, jolle hymähdeltiin joskus 30 vuotta sitten.
Nyt jään sitten odottamaan AV-raadin kommentteja, joissa saan kuulla olevani vanhempieni kanssa huumorintajuttomia tiukkapipoja ja että mieheni ansaitseekin paremman vaimon ja appivanhemmat.
Kommentit (19)
Kiusallista. Kuinka mies kehtasi?
Sinä ansaitset paremman miehen ja vanhempasi ansaitsevat fiksumman vävypojan.
Niin varmaan, niin varmaan.
Kuka jaksaa tehtailla näitä väsyneitä ja läpinäkyviä trolleja palstalle?
Get a life.
Onneks se on sentään varakas, kun matkustatte koko suomen halki taksilla.
Niin sun mieheltä puuttuu sosiaalinen äly; ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla ja ei ymmärrä kun ihmiset vaivautuu ympärillä. Eniten säälittää ne muut ravintolan asiakkaat, jotka ovat tulleet viettämään iltaa ja joutuvat täysin viattomina sivullisina olemaan tekemisissä teidän seurueen kanssa.
Ja ap, itse ole kumppanisi valinnut - mitä se kertoo susta?
Meillä oli vielä nolommat kihlajaiset kun mies kaljalaatikon jälkeen innostui Kummelin panomieheksi. Vanhemmat kysy että mihin se nyt yhtäkkiä lähti ja eihän mun auttanut kun todeta että se läks panee.
Kun olin ekaa kertaa tulevalla anopilla kylässä, hän halusi esitellä miehen lapsuusajan hammasongelmia oikein kuvien ja sairauskertomusten kera, miten oli mätiä hampaita poistettu jne. Ja tämä juttu on tosi.
Tulee mieleen Huoviseu "Jutta Grahnin mies" 😁
Olikohan sukunimi oikein....
Vierailija kirjoitti:
Onneks se on sentään varakas, kun matkustatte koko suomen halki taksilla.
Ihan vanhempien kotiin mentiin. He ostivat meille pullon skumppaa ja lähtivät sattuneesta syystä jo aiemmin kotiin. AP
Mulla tulee kylmät väreet menee myötähäpeästä
Itse olisin käskenyt miestä käyttäytymään. Tosi inhottavaa käytöstä "viihtyisässä ja tunnelmallisessa" ravintolassa.
Etkö voinut pyytää miestä sivummalle? Tai lähettää tekstiviestiä tms? Itse olisin kyllä voinut ystävällisesti tokaistakin että jätetään noi vitsit vaikka toiseen kertaan, ei aina tarvitse väkinäisesti pönöttää, ainakaan oman perheen kesken.
Onko miehesi itäsuomalainen ja sinä puolestasi länsisuomalainen?
Apuva-miehellä on nimikin: James Potkukelkka. Sivistä itseäsi.
Jos kerran olette kihloissa, niin luulisi että miehen huumoritaipumukset olisi jo moneen kertaan huomattu ja asioista juteltu.
Nyt on 0/5 provo.
Kokeile vaikka google haulla löytää joku parempi.
5/5