Täytyy vissiin lopettaa katsomassa Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, kun tuo Heikki ottaa päähän niin paljon että heitän kohta telkkarin parvekkeelta :D
En pysty käsittämään, miten tuo nukkavieru ryhditön perunapää voi mitenkään kuvitella olevansa joku arvostelemaan Miinaa. Mistä näitä tulee?
Kommentit (12)
Älä heitä hyvää telkkaria, hyppää itse.
Vastaavasti tuolla EA Official -ketjussa moni Rosaan hermostunut on varmaan antanut telkkarilleen kyytiä. Kaikkien aikojen kausi, siltä joo näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti tuolla EA Official -ketjussa moni Rosaan hermostunut on varmaan antanut telkkarilleen kyytiä. Kaikkien aikojen kausi, siltä joo näyttää :D
Niinpä näyttää. En Heikkiraivoltani ole ehtinyt syvemmin hermostua Rosaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä heitä hyvää telkkaria, hyppää itse.
Heikki mee nukkuun
Onko niiden nussimista jo näytetty?
Vierailija kirjoitti:
Onko niiden nussimista jo näytetty?
Onko tämä sinun tapasi osoittaa ylemmyyttä? Norsunluutornissa tuulee ja on yksinäistä. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa mutta eikös se Miina ollut se m amujen kanssa työskentelevä feministi. Ihan oikein sellaiselle.
Kaikki rakastaa feministi-Miinaa, joka on mukana mahtavalla asenteella. Kiltti mies Heikki sen sijaan saa ihmiset haluamaan heittää telkkarinsa parvekkeelta.
Höpö höpö. Heikki on noista miehistä mielenkiintosin ja sen outo huumori puree ainakin muhun. Vesa on tosikko ja Eetu vässykkä.
Vesa ja Eetuhan on just lepposia :D tykkään molemmista. Heikki taas ei iske. On hupaisa näin kaukaa katsottuna mutta en haluaisi tutustua lähemmin.
En ole katsonut jakson jaksoa ko sarjasta! Ehkä minulla on sittenkin toivoa...