Mies haluaisi, että olisin hoikempi
Hänestä olen pehmeä ja huonossa kunnossa. Osittain totta.
Tosin kun tavattiin olin jo silloin pehmeä ja huonohkossa kunnossa.
Pyöräilen 10km päivässä (työmatkat) ja kävelen noin 2-3km lasten kanssa.
Ei oikeasti huvita ulkoilla enempää. Inhoan kuntosaleja. Ratsastan ja golffaan satunnaisesti, mutta kumpikaan ei ole järin ulkoista olemusta kohottava.
Olen mielestäni ihan ok pehmeänä. Vyötärö löytyy, peppu on pyöreä jne. Toki voisin olla käsistä, jaloista ja vatsastakin timmimpi, mutta ei oikeasti huvita yhtään.
Minulla on kummikoira jota lenkitän pari x viikossa, mutta lapsi haluaa mukaan, ja koirakin on kiinnostuneempi puskien haistelusta, niin ei siinä juuri tule liikuttua.
Mies itse liikkuu töissä ja käy pelaamassa tennistä. Ei edes ole mikään adonis, vaikka vahva onkin. Plus hänellä on pömppövatsa!
Pitääkö nyt miehen takia hakea se hiton salijäsenyys?? Ärsyttää, koska mies ei itsekään käy salilla.
Kommentit (20)
Olet itse tyytyväinen itseesi, se on tärkeintä. Sano miehelle että jos arvostelu ei lopu niin se on adios.
Sama provo jälleen.. 0/5 nyt vähän luovuutta peliin.
Voihan sitä haluta vaikka mitä. Sano ukolle, että pää kiinni, tai joutuu ulkoruokintaan
Ei tarvi.
Harrasta liikuntaa, josta pidät, syö terveellisesti ja nuku tarpeeksi oman terveytesi vuoksi, ei toisen ulkonäkötoiveiden vuoksi.
Jos tuolla liikuntamäärällä olet vieläkin pömppö, niin syöt liikaa herkkuja.
Itse liikun ja syön kurinalaisesti, koska haluan näyttää timmimmältä ja hoikalta. Lisäksi tiedän, että se miellyttää muidenkin silmää enemmän, joten siitä tulee motivaatiota. Jos et löydä motivaatiota, niin sitten sinun on tyytyminen siihen, mitä olet. Ihminen pystyy mihin vaan, jos on riittävästi motivaatiota.
Mikä tästä tekee provon?
Kaikki on totta.
Ap
Todellakin olen pömppö tällä liikuntamäärällä. Pyöräily on aika helppo suoritus kun pieniä ylä- ja alamäkiä tasaisesti. Kävely on hidasta päiväkoti-ikäisten luontoihmettelyä. Syke ei juuri nouse (ellen ole myöhässä).
Syön mitä on tarjolla, töissä usein salaatin, mutta kotona kotiruokaa ja herkkuja menee viikonloppuisin.
Mietin pitääkö miehen mieliksi kuitenkin skarpata? Luultavasti olen lihonut jonkin verran.
Ap
No niin munkin mies haluaa että olisin hoikempi mutta mitä sitten, saahan se haluta. Jos ei muutoin suhteeseen vaikuta negatiivisesti niin mitä ihmeen väliä sillä on. Sinä päätät itse ja mies päättää onko kanssasi vai ei joten kaikki on tasapuolisesti hyvin.
Itsellä oli ammatikseen urheileva avokki, jolle mikään liikuntamäärä (siis minun osaltani) ei riittänyt. Olen aina ollut urheilullinen ja treenannut 5-6 kertaa viikossa jumpissa ja kuntosalilla. Parhaimmillaan kävin viikossa 5 kertaa salilla ja 4 ratsastamassa (eli useina päivinä 2 treeniä), mutta avokki silti jaksoi muistuttaa, että kaikki herkut menevät suoraan kylkiin. Tällöin hän myös useasti käski minun harrastaa enemmän airobista liikuntaa, jottei minusta tule liian lihaksikasta salitreenin seurauksena... ja tarkennetaan vielä, etten ikinä ole ollut ylipainoinen, vaan aina hoikka ja sporttinen.
Lopputuloksena vääristynyt kehonkuva ja ero. Onneksi nyt saan syödä mitä haluan ja treenata salilla just niin isot lihakset kuin haluan :)
Olisipa nainen, vaikka sitten vähän pehmeämpikin, tuntuu vaan paremmalta kun painautuu minua vasten.
Ahhahahaaa. Muistuu mieleen muunnoin-taannoinen ex. Herra BMI35 valitti, että minun napani ei ole enää pysty soikio. Tavatessa olin alipainoinen ja tulin normaalipainoiseksi suhteen aikana (BMI 22). Mutku ei ollut enää napa semmoinen soikio! Aivan kamalaa.
Kuinka yllättäen tiemme erosivat.
No mieheen verrattuna olen kyllä pehmeä. Miehellä on vain pömppövatsa. Minulla on rasvaa reisissä, tisseissä, käsivarsissa, pepussa ja vähän vatsassa.
Mies varmaan pelkää että lihon lisää? Vai haluaako vain timmimmän naisen. Jotenkin outoa, että huomauttelee, kun kuitenkin haluaa seksiä kanssani, valot päällä jne.
Ap
En kuuntelisi kuittailua hetkeäkään.
Ja olen varmaan 2 vuotta ollut tämänkokoinen, mutta huomauttelu on alkanut vasta nyt. Hänellä on menossa jokin pieni terveysprojekti (joka ei vielä näy) joten ehkä haluaa minut siihen mukaan. Ei syö enää herkkuja juuri ollenkaan, eikä ota lisää ruokaa.. Olisihan se järkevää. Mutta tuo liikkumiseen tuputtaminen tässä eniten ärsyttää.
Ap
Hän projisoi oman problematiikkansa sinuun. Toivoo että ottaisit osan hänen painonhallinnastaan.
Arkinen hyötyliikunta jota jo harrastat on riittävää lihasten kannalta.
Mutta jos itsesi takia halua pitää painon esim alle 75 kiloa tai mikä se raja onkaan, kannattaa sen vahtiminen ottaa tavaksi jo nuorena. Kun 50-vuotiaana huomaa että on 20 kiloa ylipainoa, sitä ei saa pois niin helposti kuin nuorena olisi saanut. Nahka jää roikkumaan yms. Mutta vain miehen takia ei kannata tehdä mitään, vaan oman hyvinvoinnin.
Jätä se sika!