Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi näyttää *Elliltä*

Vierailija
23.10.2018 |

Onko teidän lapsilla ollut sellaista, että kun ovat syntyneet niin ovat heti näyttäneet, vaikkapa Elliltä tai Eetulta? Mihin tällainen perustuu? Odotan esikoista, jonka laskettu aika on lähellä, mutta nimeä ei vielä ole keksitty. Ajattelin, että jos lapsi sitten näyttää joltakin, sillä tällaisia tarinoita olen jonkun verran kuullut. Onko täällä ihmisillä kokemuksia vastaavista? Miten teidän lapsi sai juuri sen nimen mikä hänellä on? Kertoilkaas täällä!:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Esikoinen näytti ihan remu aaltoselta mutta ei tullut tytöstä remua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä ajattelin että sun lapsi näyttää Ellillä, ja olin jo valmis ottamaan osaa. En nimittäin tunne yhtään mukavaa Elliä. Mutta sun lapses ei ole siis vielä syntynytkään, joten hän saattaa näyttää ihan ok tyypiltä.

Vierailija
4/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Esikoinen näytti ihan remu aaltoselta mutta ei tullut tytöstä remua.

😱 kyl vetää hiljaseks...

Vierailija
5/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sanonut jo pikkutytöstä asti, että minun tytöstä tulee sitten Emma. Lapsi ei kuitenkaan näyttänyt yhtään Emmalta, en osaa sanoa mikä sai tämän tunteen aikaiseksi mutta minulla oli todella vahva tunne ettei hän ole Emma. Tytöstä tulikin Ella. En ole katunut päätöstä vaihtaa nimi. Nimi on niin samanlainen kuin alkuperäinen suosikki, että Emma tuskin tulee meillä koskaan käyttöön vaikka saisimmekin toisen tytön.

Vierailija
6/6 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli poikavauvalle nimi valmiina, mutta synnyttyään ei sitten näyttänytkään yhtään siltä. Piti keksiä uusi nimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi