Mitä höpsöä olet ajatuksissasi tehnyt täällä palstalla?
Minä huomasin äsken, että oma kommenttini jossain ketjussa oli saanut yhden yläpeukun enemmän kuin alapeukkuja. Joten ajatuksissani alapeukutin omaa kommenttiani, jotta peukut näyttävät nätimmältä ja tasapainoisemmalta parilta.
Vasta kun luin ketjua eteenpäin, heräsin omasta horroksestani ihmettelemään, että mitä mä just tein! Ei tietenkään ollut tarkoitus oikeasti alapeukuttaa itseä!!
Kommentit (6)
Pistänyt nimeni viestin alle, kuin sähköpostiin :)
Onneksi en ole mikään Milleliina vaan tusina-Tiina.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten vein äitini identiteetin ja kirjoittelin palstalle hänenä ajattelematta, että hänkin lukee palstaa. Vuosisadan riitahan siitä tuli.
Mun kaverille kävi samantaipaista.
Laitoin kaverille linkkinä ketjun, jonka ajattelin häntä kiinnostavan. Kaveri sitten kommentoikin sinne. Kertoi tajunneensa vasta myöhemmin, että totta kai minä jäin seuraamaan miten ketju etenee ja tunnistin hänen kommenttinsa sieltä.
Kummankaan toiminnassa ei toki ollut mitään noloa, nauratti vain sitten, kun asiasta puhuttiin, että miten hän unohti, mitä kautta oli ketjuun päätynyt!
Vastannut väärään ketjuun, sain 18 alapeukkua.
Kerran otin vakavasti nämä palstan kirjoitukset ;D
Jokunen vuosi sitten vein äitini identiteetin ja kirjoittelin palstalle hänenä ajattelematta, että hänkin lukee palstaa. Vuosisadan riitahan siitä tuli.