Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti sovellusten naiset?

Vierailija
23.10.2018 |

Hei

Ongelmana että matchejä tulee ja viesteihin vastataan, mutta joudun aina olemaan se aktiivisempi osapuoli, eli naiset eivät kysy mitään!. Onko yleistä? Miksi? Kun ilmiselvästi kiinnostuivat.

M27

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittisovellus = yhdyssana

Vierailija
2/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1. Oot kiinnostava muttet niin kiinnostava, että nainen jaksaisi laittaa viestiä.

Vaihtoehto 2. Miehet yleisesti tykkää lähes kaikista naisista joten naisen on järkevämpää odottaa miehen viestiä ”oikean” kiinnostuksen merkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yksinkertaisesti jos nainen vastailee laiskasti, eikä osallistu keskusteluun aktiivisesti niin hän ei ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi.

Onneksi meressä riittää kalaa! Uutta matoa koukkuun vaan ja reippaasti kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
4/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne todella kääntää mun pään!

Vierailija
5/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pääsääntöisesti haluavat, että häntä halutaan - ja jos itse osoittavat kiinnostuksensa liian innokkaasti kokevat herkästi olevansa tyrkkyjä.

No, nykyisin sukupuoliroolitus alkaa tosin olemaan perinteisiä rajoja rikkovaa - niin hyvässä kuin pahassa - ja onhan se toisaalta kiva joskus saada huomiota naiselta ensin, ja niin, ettei tartte niin usein itse miehenä pettyä rukkasista jne... ;)

Vierailija
6/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne naiset eivät ymmärrä, että keskustelu vaatii vastavuoroisuutta, tai heitä ei kiinnosta, tai heillä on niin paljon muuta elämää, että he eivät vastaile aktiiviseen tahtiin. Asettele kysymykset mitä, millaista, miksi -tyyliin, niin ettei siihen voi vastata "joo" tai "ei". Jos ei muutamaan kysymykseen tule vastauksia ja/tai kepeitä vastakysymyksiä, niin anna olla, olet tehnyt parhaasi. Raakaa peliä. Toivottavasti löydät sydänkäpysen.

Vierailija
7/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna mulla on usein se, että on niin paljon muutakin tekemistä etten voi enkä halua olla kirjoittelemassa jollekin koko ajan. Juttelen max 2 kanssa samaan aikaan enemmän ja loput odottaa sitten aikaa kun ehdin vastata. Jos odottaa, mikään pakko ei ole.

Vierailija
8/8 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna mulla on usein se, että on niin paljon muutakin tekemistä etten voi enkä halua olla kirjoittelemassa jollekin koko ajan. Juttelen max 2 kanssa samaan aikaan enemmän ja loput odottaa sitten aikaa kun ehdin vastata. Jos odottaa, mikään pakko ei ole.

Miehen näkökulmasta jos on naiselle joku varavaihtoehdon varavaihtoehto niin kannattaa unohtaa koko juttu. Kyllä molempien pitää olla jollain tasolla innostuneita heti alusta lähtien.

Ainakin itsellä jokainen useampaan tapaamiseen johtanut nettideitti kohtaaminen on lähtenyt heti alusta lähtien hyvästä vastavuoroisesta keskustelusta liikkeelle. Molemmat on olleet kiinnostuneita ja pientä pilkettä silmäkulmassa alusta lähtien.

Ei kannata tuhlata aikaansa perässä raahattavaan keskustelukumppaniin. Jos ei keskustelu lähde lentoon niin ei muuta kun seuraavaa juttukaveria etsimään. Maaailmassa riittää vaihtoehtoja. Niin naisille kuin miehille.