Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto - ghostasin useita

treffit
23.10.2018 |

Mua ei vissiin ole tehty deittailemaan sovellusten kautta.

Viime viikolla oli niin hyvät ekat treffit, että niiden lopussa päädyttiin molemmat yhteisestä sopimuksesta poistamaan deittisovellukset puhelimista - silleen juhlallisesti samaan aikaan än-yy-tee-nyt -tyyppisesti. Sen jälkeen ollaan jo ehditty sopia myös, että seurustellaan eikä siis tapailla muita.

Koska en tietenkään ollut laittanut kaikkia munia samaan koriin, vaikka en juuri muiden miesten kanssa viestitellytkään enää viime viikolla (tapasin treffikumppanin sovelluksessa maanantaina), enkä edes käynyt koko sovelluksessa, niin sinne jäi nyt viitisen miestä, joiden kanssa mulla oli ihan ookoo juttu kesken ja joiden kanssa viestittelin aktiivisesti.

Nyt kun siis poistin sovelluksen, näiden tyyppien viimeiset viestit jäi multa lukematta, ja häivyin siis koko sovelluksesta sanomatta heille mitään.

Tämä vaivaa mua ihan älyttömästi. Olenko liian ankara itselleni? En tajunnut siinä tilanteessa, että olisin voinut sopia että poistetaan sovellukset myöhemmin. Siten olisin ehtinyt informoida näitä potentiaalisia deittikumppaneita...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näissä deittisovelluksissa on ongelmana, ettei muita nähdä samalla tapaa oikeina ja aitoina ihmisinä. Kasvotusten tuskin kukaan käyttäytyisi yhtä tökerösti ja ylimielisesti muita ihmisiä kohtaan. Voihan sitä ollaa ystävällinen ja kohtelias vaikkei mitään vuosisadan rakkaustarinaa juuri jonkun ihmisen kanssa syntyisikään. Sellaista ihan perus inhimillisyyttä ja muiden huomioon ottamista. Samassa veneessä me kaikki ollaan täällä maapallon päällä toilailemassa. Tavallisia ihmisiä, ystäviä, kumppaneita, tyttäriä ja poikia.

Vierailija
2/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ghostannut varmaan kymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän näissä deittisovelluksissa on ongelmana, ettei muita nähdä samalla tapaa oikeina ja aitoina ihmisinä. Kasvotusten tuskin kukaan käyttäytyisi yhtä tökerösti ja ylimielisesti muita ihmisiä kohtaan. Voihan sitä ollaa ystävällinen ja kohtelias vaikkei mitään vuosisadan rakkaustarinaa juuri jonkun ihmisen kanssa syntyisikään. Sellaista ihan perus inhimillisyyttä ja muiden huomioon ottamista. Samassa veneessä me kaikki ollaan täällä maapallon päällä toilailemassa. Tavallisia ihmisiä, ystäviä, kumppaneita, tyttäriä ja poikia.

No tämmöinen olen pyrkinytkin olemaan, siksi nyt onkin huono omatunto... :( 

Vierailija
4/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh eiköhän ne tajua että jotain on tullut jos siinä näkyy että koko käyttäjä poistettu?

Vierailija
5/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh eiköhän ne tajua että jotain on tullut jos siinä näkyy että koko käyttäjä poistettu?

Niin kai sitten...ehkä vauhkoan turhasta. Noihan ne miehetkin aina tekee, häviää vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän