Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja pilasi tukan:(((((

Vierailija
07.05.2006 |

Minulla oli pitkä tukka, ja pyysin jotain kivaa mallia. En kovin lyhyttä. Tulos: 10cm lyhyemmät hiukset kuin olin ajatellut. Pituudesta lähti yli puolet:(((

Vituttaa kasvattaa taas, kun olin viimein pitkän tukan saanut. Olen niin miesmäisen näköinen tässä kynityssä kananperseessä.

:(((((((((((((((((

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika...

Vierailija
2/11 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma vika...

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
4/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli yli puoleen selkään hiukset ja sanoin kampaajalle että voi leikata sellaisen 15cm. Kampaaja leikkasi hiukset niin lyhyiksi etten saanut hiuksia edes poninhännälle ilman pinnejä.

Arvatkaako sainko sanottua mitään. Kilttinä suomalaisena katsoin lopputulosta vedet silmissä, kiitin kauniisti ja lähdin nopeasti liikkeestä ulos ennen kuin aloin itkemään.

Vierailija
5/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 10 cm leikkaamalla yli puolet tukasta lähti...

Mutta oikeesti, jos sanot että "joku kiva malli, ei kovin lyhyttä" niin tuohan jättää ihan valtavasti tulkinnanvaraa. Lyhyt polkkakin voi mennä hyvin noihin kriteereihin tai vastaava, vaikka se asiakkaan mielestä voi olla kamala kananperse. Olisit vaan sanonut, että kasvatat tukkaa ja haluat vain että latvoja tasataan.

Vierailija
6/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 10 cm leikkaamalla yli puolet tukasta lähti...

Mutta oikeesti, jos sanot että "joku kiva malli, ei kovin lyhyttä" niin tuohan jättää ihan valtavasti tulkinnanvaraa. Lyhyt polkkakin voi mennä hyvin noihin kriteereihin tai vastaava, vaikka se asiakkaan mielestä voi olla kamala kananperse. Olisit vaan sanonut, että kasvatat tukkaa ja haluat vain että latvoja tasataan.

AP sanoi, että lopputulos oli 10cm lyhyempi kuin oli halunnut!

Vierailija
7/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajiksi ei yleensä kouluttauduta, jos on kykyä parempiin työtehtäviin.

Eivät ole älykkäitä.

Vierailija
8/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luonnonkihara tukka, joka pomppaa vielä 3 senttiä lyhyemmäksi kuivuttuaan, ja kukaan ei ota tätä ikinä huomioon. Sitä kuivausta ennen on lipsuteltu pikkuhiljaa ainavaan lisää ja lisää... Sitten aina hölmönä itsekkin tuijottavat et kuinka noin paljo lyheni...

Vierailija
9/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 10 cm leikkaamalla yli puolet tukasta lähti... Mutta oikeesti, jos sanot että "joku kiva malli, ei kovin lyhyttä" niin tuohan jättää ihan valtavasti tulkinnanvaraa. Lyhyt polkkakin voi mennä hyvin noihin kriteereihin tai vastaava, vaikka se asiakkaan mielestä voi olla kamala kananperse. Olisit vaan sanonut, että kasvatat tukkaa ja haluat vain että latvoja tasataan.

ja se ap sanoi että pituudesta lähti yli puolet...

Vierailija
10/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 10 cm leikkaamalla yli puolet tukasta lähti... Mutta oikeesti, jos sanot että "joku kiva malli, ei kovin lyhyttä" niin tuohan jättää ihan valtavasti tulkinnanvaraa. Lyhyt polkkakin voi mennä hyvin noihin kriteereihin tai vastaava, vaikka se asiakkaan mielestä voi olla kamala kananperse. Olisit vaan sanonut, että kasvatat tukkaa ja haluat vain että latvoja tasataan.

ja se ap sanoi että pituudesta lähti yli puolet...

tarkoita sitä, että 10 cm on puolet hiusten pituudesta. Ap on saattanut haluta, että hiuksia lyhennetään 10 cm, mutta kampaaja onkin lyhentänyt 20 cm - siis 10 cm enemmän kuin ap on pyytänyt.

Vierailija
11/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten katsotaan, mikä tilanne on ja sitten uusiks. Ainakin minä olen kampaajalla noin tehnyt. Suorastaan olen joutunut kannustamaan kampaajaa ottamaan lisää pois, kun on ollut niin varovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme