Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei osallistu huomenna KOKOOMUKSEN vaalikampanjaan

Vierailija
21.10.2018 |

Minä en anna jälkikasvuni ruokailla vilpillisen yrittäjän oman kuvan kiillotusruokailussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mielelläni eväät naapurin lapsellekin. Yrittäjien jeesustelua ei tarvita. Ihan kuin heillä olisi mitään muuta mielessään kuin mainostemppu, dollarinkuvat silmissä. Pthyi!

Vierailija
2/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgissä saavat ruoan mutta Espoo, kuuleeko. Espoossa on paljon hyvätuloisia perheitä joten ilmeisesti luvassa kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita evääksi lapsille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että koululaisille tarjotaan.

Miksi ei voida kaikessa hiljaisuudessa lahjoittaa vaikka vanhuksille. No tietysti siksi ettei se olisi ollenkaan niin mediaseksikästä ja kukas porvari ketään auttaisi jos ei itse hyötyisi siitä myös.

Vierailija
4/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vastenmielistä.

Vierailija
5/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on ehkä vastenmielisin puolue ikinä. Ohittavat jopa Päivi räsäsen ja se on jo jotain.

Vierailija
6/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen mielestä kaikkien pitäisi ryhtyä yrittäjiksi. Sehän se ratkaisu olisikin.

Vierailija
7/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan mielelläni eväät naapurin lapsellekin. Yrittäjien jeesustelua ei tarvita. Ihan kuin heillä olisi mitään muuta mielessään kuin mainostemppu, dollarinkuvat silmissä. Pthyi!

Olen yrittäjä. Saanko laittaa ruokaa naapurin lapsille? Oli tänäänkin meillä syömässä.

Vierailija
8/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni ovat olleet innoissaan tästä lakosta Saa ottaa omat eväät mukaan. Oikeasti maukasta, äidin laittamaa ruokaa eikä mitään mahdollisimman halvalla valmistettua mautonta laitosruokaa. 

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten lapset osallistuu lakkoon kun toimitaan koulun ohjeiden mukaan. Ne lapset jotka eivät kouluun mene ovat itsekin lakossa ja lisäksi osallistuvat jhl:n työtaisteluun.

Vierailija
10/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin juuri pizzan, tulinko nyt kannattaneeksi yrittäjää... hitsi, tykkään niin arinauunissa paistetusta pizzasta. Ja ostan sieltä mistä saa parhaat täytteet ja nopeimman toimituksen. Olenko nyt porvari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän