Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha panomies

Vierailija
21.10.2018 |

40v uusi miestuttavuus. Näkee, että on nuorempana ollut komea ja on tästä komeudesta vielä jotain jäljelläkin.
Kuulin tuttavalta, että ollut aikoinaan kova panomies ja facebookhistoria kertoi vähän samaa tarinaa.
Päädyimme lopulta petipuuhiin ja mies ei oikein mitään osannutkaan ja oli kuin olisi ollut ensimmäistä kertaa puuhissa.
Se oli lopulta ihan positiivinen juttu, koska olen ajatellut hänestä pidempää kaveria, eikä mikään kaupungin yhteishyvä näyttäisi käsikynkässä hyvältä.

Mietin siis, että voiko todellakin hurjan panomiehenmaine tulla täysin tyhjästä ja miten ja miksi se tapahtuu?
Onko hän kenties itse puhunut itselleen hurjan kellistäjämaineen vai pettänyt joskus naista, joka on sitten hiukan suuttunut?
Vai onko kyseessä ikä? Voiko kokenut paljon naisia kellistänyt muuttua iänmyötä kömpelöksi ja kokemattoman oloiseksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että panomiehiä on just ne huonot, jotka ei kelleen kelpaa toista kertaa. Vaan mistäpä minä tietäisin. N50+

Vierailija
2/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jos alkanut juoda, se voi heikentää kykyjä.

Olin kerran miehen kans jolla oli tuollainen maine, ja se oli ihan aiheesta. Ei harrastanut irtosuhteita, mutta seurustelukumppanit juorusivat kyvyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinenhän on niiiiin wanha ettäh.

Oikeastiko tämä on joku Demin takahuone?

Vierailija
4/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on ollut paljon naisia, ovat yleensä huonoja sängyssä.

Vierailija
5/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiitelly jotka on tajuissaan pysyny.

Vierailija
6/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse selvästi nuorempi? Onko mies sinuun kovin ihastunut? Hänellä voi olla suorituspaineita ja ja tietynlaista ujoutta. Jos hänen kokemuksensa koostuu enimmäkseen merkityksettömistä random-naisten kellistämisistä, voi olla outo ja hämmentävä tilanne, että siinä onkin nainen, jonka nautinnolla ja tyydyttämisellä on miehelle jotain väliäkin. Ikäkin voi tuoda jo paineita, varsinkin jos tosiaan olet nuorempi. Hän voi olla tietoinen panomiehen maineestaan ja pelkää olevansa pettymys.

Vierailija
7/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kiitelly jotka on tajuissaan pysyny.

:D

Vierailija
8/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestä 4 vuotta vanhempi. Mies on kyllä puhunut ihastumisestaan.

Vierailija
9/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään seksikumppanien määrästä kerro, miten hyvä tai huono on sängyssä. Huonokin tyyppi on voinut samalla lailla jyystää menemään montakin partneria läpi samalla kaavalla, kehittymättä yhtään.

Vierailija
10/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse selvästi nuorempi? Onko mies sinuun kovin ihastunut? Hänellä voi olla suorituspaineita ja ja tietynlaista ujoutta. Jos hänen kokemuksensa koostuu enimmäkseen merkityksettömistä random-naisten kellistämisistä, voi olla outo ja hämmentävä tilanne, että siinä onkin nainen, jonka nautinnolla ja tyydyttämisellä on miehelle jotain väliäkin. Ikäkin voi tuoda jo paineita, varsinkin jos tosiaan olet nuorempi. Hän voi olla tietoinen panomiehen maineestaan ja pelkää olevansa pettymys.

Mikäs nuoressa panomiestä pelottaa?

Vierailija
11/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pitkältä ajalta yhden tällaisen, itseasiassa julkkiksen, jota kaikki luulevat kovaksi panomieheksi. Hän on toooosi kokematon ja huono sängyssä. Ei ole oikeasti edes ollut montaa naista hänellä. Hän on vaan rakentanut sellaista imagoa tarkoituksella nuoresta lähtien, että olisi ollut monia naisia. Epävarmuuttaan kai. Eli maine ei vastaa yhtään todellisuutta.

Ne oikeat naistenmiehet, joilla on oikeasti kokemusta paljon, ovat yleensä hyviä sängyssä.

Vierailija
12/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nuoressa panomiestä pelottaa?

Vaikkapa se, että ajattelee naisen vertailevan nuorempiin (pano-)miehiin eikä oma suoritus ja ulkonäkö enää yllä samalle tasolle? Varsinkin, jos sitä naista kohtaan on tunteita, eikä ajattele tätä vain kaatona. Mutta ap:hän ei siis ollut miestä nuorempi.

Vierailija
13/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään seksikumppanien määrästä kerro, miten hyvä tai huono on sängyssä. Huonokin tyyppi on voinut samalla lailla jyystää menemään montakin partneria läpi samalla kaavalla, kehittymättä yhtään.

Ei pienemmällä paikkakunnalla ainakaan, ei löydy niitä jyystettäviä kun maine kiirii.

Vierailija
14/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron salaisuuden. Suurin osa miehistä ei opi kokemuksen myötä. Jyystäjät ovat jyystäjiä - ja sellaisina pysyvät. Pettyjät pettyvät- aina. Kaikki eivät todellakaan opi. Viisikymppinen mies runsaalla naiskokemusmäärällä on todella usein surkea sängyssä.

Vierailija
15/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 39v mies ja ollut jonkin verran kumppaneita. Joidenkin kanssa seksi oli heti kiihottavaa ja intensiivistä ja joidenkin kanssa ei päässyt millään samaan tahtiin. Kait sitä minua siinä huonona panomiehenä sitten pidettiin, mutta kun ei oltu samalla taajuudella niin sitten ei oltu.

Vierailija
16/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi jotain vanhaa eltaantunutta ukkoa panna? Harmaat karvat ja roikkuva pigmentoitunut nahka. Perse tyhjä pussi. Sieniset varpaat. Naftaliinin haju. Yököttää jo ajatuskin.

Vierailija
17/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkailin kerran "kuuluisan panomiehen" kanssa, tämä oli itse asiassa ihan hyvä sängyssä (teknisesti, ei siinä paljon tunnetta ollut mukana) mutta miekkonen ei useinkaan halunnut seksiä! Jokin ongelma hällä seksin saralla oli ja siitä kehkeytyi oikein ongelma meidän välillemme. Mutta oli halunnut nuoresta saakka ylläpitää tätä mainetta, joka ei sitten oikein edes perustunut millekään todelliselle.

Vierailija
18/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi jotain vanhaa eltaantunutta ukkoa panna? Harmaat karvat ja roikkuva pigmentoitunut nahka. Perse tyhjä pussi. Sieniset varpaat. Naftaliinin haju. Yököttää jo ajatuskin.

Aloituksessa puhuttiin nelikymppisestä, ei seitsemänkymppisestä, huomasitko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi